کد خبر : 1676606 | 16 فروردين 1399 ساعت 14:20 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزی که ژابی، جرارد را تا مرز انفجار برد

ژابی آلونسو بین سال های 2004 تا 2009 پنج فصل عالی را در لیورپول پشت سر گذاشت.

روزی که ژابی، جرارد را تا مرز انفجار برد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو در رئال سوسیداد بود که چهره شد و سال 2004 به لیورپول پیوست. در اولین فصل حضورش در این باشگاه، او موفق به کسب لیگ قهرمانان با قرمزها شد. ژابی تا سال 2009 برای لیورپول بازی کرد و سپس به رئال مادرید پیوست.

او گل هایی به یادماندنی نیز برای لیورپول هم به ثمر رساند. از جمله گل در فینال لیگ قهرمانان 2005 برابر میلان و نیز گل از 60 متری برابر لوتون. گلی که اگر به ثمر نمی رسید، ممکن بود به درگیری او و استیون جرارد منجر شود.

 

 

1488906

 

 

پیتر کراوچ مهاجم بلندبالای سابق لیورپول در یک پرسش و پاسخ توئیتری با هوادارانش به گل معروف ژابی اشاره کرد و گفت:« در جام حذفی با لوتون بازی داشتیم و حریف برای جبران گل عقب افتاده به آب و آتش می زد.

در ثانیه های پایانی دروازه بان شان نیز روی یک کرنر جلو آمد اما در برگشت، توپ به ژابی رسید. او می توانست جرارد را صاحب توپ کند که در موقعیت بسیار بهتری بود ولی تصمیم گرفت از آن فاصله دور اقدام به شوتزنی کند.

چهره جرارد را به یاد دارم. او آنقدر عصبانی شده بود که اگر توپ ژابی گل نمی شد، حتما با او درگیر می شد. این عصبانیت تا لحظه ورود توپ به دروازه ادامه داشت و سپس جایش را به شادی گل داد. ژابی در تمرینات بارها اینگونه توپ را گل کرده بود ولی اولین بار بود که در جریان مسابقه چنین کاری انجام می داد.»

 

دیدگاه‌ها