کد خبر : 1676616 | 16 فروردين 1399 ساعت 15:44 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

داستان پیری زودرس میثاقی از قول گابریل گارسیا مارکز

در روزهای قرنطینه و ماندن در خانه مطالعه و کتابخوانی یکی از چالش های اصلی جامعه و به خصوص افراد مشهور بوده است.

داستان پیری زودرس میثاقی از قول گابریل گارسیا مارکز

به گزارش" ورزش سه" در این روزها که آدم ها فرصت کرده اند قبل از عبور از کنار کتابخانه اتاقشان مکثی می کنند ، کمی دیالوگ ها و گفت و گوها تحت تاثیر مطالعه کتب مختلف قرار گرفته است. امروز محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر نیز در اینستاگرامش جملاتی را از یکی از داستان های کوتاه گابریل گارسیا مارکز نویسنده شهیر کلمبیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات پست کرده است.  


در  این متن که از یک داستان کوتاه به نام "سفر بخیر آقای رئیس جمهور" از کتاب مجموعه داستان های کوتاه زائران غریب استخراج شده آمده است:" روزی میرسد که نسبت به همه چیز بی تفاوت می‌شوی. نه از بدگویی‌های دیگران می‌رنجی و نه دلخوش به حرف‌های عاشقانه‌ی اطرافت؛ به آن روز می‌گویند: "پیری" . آن روز، ممکن است برای برخی پس از سی سال از اولین روزی که پا به این دنیا گذاشته اند؛ فرا برسد و برای برخی پس از هشتاد سال هم هرگز اتفاق نیفتد. این دیگر به چگونه تا کردن زندگی با انسان‌ها بستگی دارد! . " امانکته جالب این پست جمله ای است که در انتهای آن از قول خود میثاقی نوشته شده است:" برای من توی ٣٠ سالگی اتفاق افتاد"


مجری برنامه فوتبال برتر که بعد از اتفاقاتی که برای برنامه نود و عادل فردوسی پور افتاد با انتقادهایی نیز در فضای مجازی و همچنین از سوی برخی چهره های مطرح مواجه شد ، متولد مهر 1365 است و اکنون 34 ساله است. خب حالا آن هایی که محمدحسین میثاقی را بهتر می شناسند شاید بتوانند بفهمند که 4 سال پیش چه اتفاقاتی باعث شد تا او در سی سالگی احساس پیری کرده است.

 

1488914

دیدگاه‌ها