کد خبر : 1676623 | 16 فروردين 1399 ساعت 16:01 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تماس پرز با راموس برای کاهش دستمزدها

باشگاه رئال مادرید به درخواست لالیگا قصد کاهش دستمزد بازیکنانش را دارد.

تماس پرز با راموس برای کاهش دستمزدها

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که لالیگا از باشگاه های اسپانیایی درخواست کرد که برای مقابله با ضرر و زیان اقتصادی ناشی از تعطیلی فوتبال، اقدام به کاهش دستمزد بازیکنان شان کنند. لالیگا البته باشگاه ها را آزاد گذاشته تا به دلخواه خود این مبلغ را کاهش دهند.

تا به اینجا باشگاه هایی چون بارسلونا، اتلتیکو و اسپانیول 70 درصد از دستمزد فوتبالیست های خود را کاهش داده اند و روز گذشته اوساسونا نیز در این زمینه با بازیکنانش به توافق دست یافت.

 

 

1439658

 

 

این در حالی است که باشگاه رئال مادرید به دلیل بودجه کافی و نیز سقف خاصی که برای دستمزدها در نظر گرفته بود، نیازی به پیروی از بارسا و اتلتیکو را احساس نمی کرد ولی حالا به درخواست لالیگا به نوعی موظف است تا تن به این اقدام بدهد.

طبق ادعای مارکا، تماس ها بین فلورنتینو پرز و سرخیو راموس به عنوان کاپیتان و نماینده بازیکنان شروع شده و باید دید در نهایت روی چه درصدی توافق صورت خواهد گرفت. بعید به نظر می رسد که در رئال شاهد کسر 70 درصدی دستمزدها باشیم ولی با توجه به اینکه در صورت ادامه تعطیلی فوتبال، رئال ضرری 150 میلیون یورویی را تجربه خواهد کرد، در نهایت کسر دستمزدها اقدامی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

 

 

1433651

دیدگاه‌ها