کد خبر : 1676648 | 16 فروردين 1399 ساعت 17:15 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

آذری حاضر در دادگاه CAS در پرونده شکاری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید تا آخرین لحظه در پرونده رضا شکاری برای گرفتن حق انتقال این بازیکن نیز به مانند حق‌آموزش تلاش خواهد کرد.

آذری حاضر در دادگاه CAS در پرونده شکاری

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درگفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به سوالی که آیا ماجرای حضورتان در دادگاه CAS به عنوان شاهد برای پرونده رضا شکاری صحت دارد یا خیر گفت: بله این موضوع کاملا صحیح است. آقای سالواتوره چیواله وکیل ایتالیایی توسط محسن ابراهیمی به من معرفی و با درایت مهندس شهنازی رئیس سابق هیات مدیره ذوب‌آهن استخدام شد و 2 سالی است که روی این پرونده کار می‌کند. چیواله پرونده‌های مختلفی از کشورهای دیگر داشته و موفقیت‌های زیادی را ثبت کرده است، چیواله رئیس انجمن وکلای ورزشی ایتالیا و وکیل اصلی بازیکنان بزرگی مثل کاناوارو، گتوزو و اینزاگی است، او همچنین وکیل سازمان یوفا نیز است.

 

وی افزود: جا دارد از آقای ابراهیمی نیز در این مسیر تشکر کنم که همراه ما بودند هم چنین دکتر میرحیدری مشاور حقوقی بنده در ذوب‌آهن که هنوز هم به کار خودش ادامه می‌دهد که در یک کار تیمی لایحه دفاعیه فوق‌العاده برای به نمایش گذاشتن حقایق عالی عمل کردند و از این بابت خوشحال هستم و قطعا این تیم مایه مباهات خواهند بود که در اولین قدم توانستیم حق آموزش را از روس‌ها بگیریم. هفته گذشته هم گفتم که تا آخرین قدم برای احقاق حق باشگاه ذوب‌آهن تلاش خواهم کرد.

 

سعید آذری در مورد حضورش در دادگاه نیز گفت: آقای چیواله سه روز قبل با من تماس داشت و از من درخواست کرد که به صورت تماس ویدئویی به عنوان شاهد در دادگاه cas در پرونده حاضر باشم و به او گفتم که حتما حاضر خواهم شد و جنگی که شروع خواهم کرد را ادامه می‌دهم تا پس از گرفتن حق آموزش، حق انتقال را نیز از روس‌ها بگیریم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: خیلی از دوستان در این مسیر تلاش کردند که بگویند پرونده مختومه شده که کاملا دروغ بود و در نامه‌ای که از طریق کمیته تعیین وضعیت برای ذوب‌آهن ارسال شده‌بود، اصطلاح حقوقی عدم استماع آمده بود که به دو دلیل نوشته شده بود: اول اینکه دفاعیه باشگاه ذوب‌آهن که توسط آقای سالواتوره چیواله، دکتر میر حیدری و آقای ابراهیمی تهیه شد، جامع بود و نیاز به دفاع مجدد نداشت. دوم هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و کمیته تعیین وضعیت رضا شکاری را بازیکن ذوب‌آهن معرفی کرده بود و به همین دو دلیل از عبارت حقوقی عدم استماع استفاده شد.

 

سعید آذری همچنین ادامه داد: دیدید که باشگاه ذوب آهن برنده حق آموزش شد. عده‌ای تلاش کردند که پرونده را از مسیر اصلی دور و مختومه اعلام کنند اما با توجه به پیگیری‌هایم پرونده به cas رفت و درخواست طرح پرونده در این دادگاه بین‌المللی ثبت شد و خیلی خوشحال هستم که به عنوان شاهد اصلی تا آخرین لحظه از حق باشگاه سابقم دفاع می‌کنم.

 

وی در انتها درباره انگیزه‌اش از پیگیری‌های متوالی در مورد این پرونده گفت: انگیزه من مانند انگیزه کشاورزی است که محصول خود را کاشته و منتظر برداشت نهایی است، من 27 سال است که کارمند ذوب آهن هستم و تا آخرین لحظه برای احقاق حقوق باشگاه ذوب‌آهن تلاش خواهم کرد.

دیدگاه‌ها