کد خبر : 1676656 | 16 فروردين 1399 ساعت 17:57 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

داستان بی سرانجام مراسم برترین های لیگ

بسکتبال و اعلام برنده‌ها در فضای مجازی

بعد از گذشت نزدیک به یک سال از پایان لیگ برتر سال 97-98 در نهایت مراسم معرفی برترین ها برخلاف وعده فدراسیون برگزار نشد.

بسکتبال و اعلام برنده‌ها در فضای مجازی

به گزارش "ورزش سه"، سال 97 بود که فدراسیون بسکتبال برای اولین بار تصمیم گرفت مراسم معرفی برترین های لیگ برتر را برگزار کند. این مراسم که با نام اولین فستیوال سبد طلایی شناخته شد، با استقبال اهالی بسکتبال و حضور بازیکنان تیم ملی و اکثر مربیان و مدیران همراه بود.


بعد از پایان لیگ برتر سال 97-98 در اردیبهشت ماه سال گذشته، انتظار می رفت دومین دوره فستیوال سبد طلایی برای معرفی برترین ها برگزار شود و حتی فدراسیون بسکتبال در سایت رسمی و صفحات مجازی خود خبر از برگزاری مراسم داد و نظرسنجی هم برگزار کرد.


با اینکه قرار بود تیرماه سال گذشته مراسم معرفی برترین های لیگ برتر بسکتبال برگزار شود، فدراسیون خبر از تعویق این مراسم به دلیل ورود کاپ قهرمانی جام جهانی به تهران و اعزام ملی پوشان به اردوی برون مرزی خبر داد.


رییس فدراسیون بسکتبال با این حال در گفت و گو با رسانه ها وعده داد قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی دومین فستیوال سبد طلایی برگزار شود تا کار معرفی برترین های لیگ برتر به بعد از جام جهانی نکشد. این اتفاق هم رخ نداد و بعد از بازگشت از جام جهانی هم گویا برخی اتفاقات حاشیه ای مانع برگزاری این مراسم شد.


به نظر می رسد در زمان برگزاری جام جهانی بسکتبال برخی انتقادات دبیر این فستیوال  یعنی آیدین مقیمی که گزارشگر تلویزیونی بسکتبال هم به شمار می رود، باعث شد تا طباطبایی و همکارانش قید برگزاری مراسم برترین ها را بزنند!

در شرایطی که لیگ برتر در دوره جدید هم از پاییز 98 آغاز شد، تا اواخر سال قبل این امیدواری بود که مراسم مربوط به لیگ قبلی برگزار شود، اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه دبیر فستیوال تصمیم گرفت معرفی برترین ها را در فضای مجازی و در صفحه اینستاگرام خود انجام دهد. این اتفاق که قرار بود در دومین فستیوال سبد طلایی رخ دهد، بعد از نظرسنجی از مردم، کارشناسان، مربیان و خبرنگاران انجام شده است.


البته فدراسیون هم واکنشی به این اتفاق نداشت و حتی معرفی برترین ها را روی سایت و صفحه اینستاگرام خود پوشش نداد تا مراسم معرفی برترین های لیگ برتر بسکتبال بعد از یک سال برگزاری، دیگر سرنوشت مشخصی نداشته باشد.


این روزها هم که نگاهها بیشتر به فدراسیون است تا مسئولان درباره ادامه لیگ برتر بسکتبال در سال 99 تصمیم گیری کنند؛ در شرایطی که پیش از این تاریخ از سرگیری مسابقات را 25 فروردین عنوان کرده بودند.

دیدگاه‌ها