کد خبر : 1676657 | 16 فروردين 1399 ساعت 18:00 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد بازیکنان تا پایان فصل است

محمود زاده: اراده سازمان لیگ برگزاری بازی‌ها است

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید تغییر در زمان برگزاری بازی ها مشکلی در قرارداد بازیکنان فوتبال ایجاد نمی کند.

محمود زاده: اراده سازمان لیگ برگزاری بازی‌ها است

به گزارش "ورزش سه"، با تغییر در برگزاری زمان لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا این سوال به وجود آمده است که تکلیف بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد چه می شود.

 

فریبرز محمود زاده در این باره به ورزش سه گفت: اگر لازم باشد تغییراتی در قراردادها ایجاد می شود اما قرارداد اکثر بازیکنان تا پایان فصل است نه یک زمان مشخص است و بعید است مشکلی در این زمینه ایجاد شود.

 

او در مورد اینکه آیا لیگ برتر برگزار می شود یا نه هم گفت: چندی پیش آقا اینفانتینو در بیانیه ای اعلام کرد جان مردم از همه چیز مهمتر است اما در بخش دیگری از صحبت های خود هم گفت ما فوتبال را رها نمی کنیم. شما ببینید در 5 لیگ معتبر دنیا بازی ها به تعویق افتاده است ولی پایان آن اعلام نشده است چون اراده برگزاری بازی ها در صورت بهبود شرایط است.

 

وی افزود: در ایران هم اراده سازمان لیگ برگزاری بازی ها است و ما نمی خواهیم بازی ها تعطیل شود. البته برای شروع با تاخیر بازی های  لیگ برتر منتظره اجازه ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

 

محمود زاده در مورد شایعاتی که در مورد کسر قرارداد بازیکنان به وجود آمده هم گفت: این را فیفا به صورت یک بسته پیشنهادی ارائه کرده است و حکم و قانون کلی نیست. برای این امر هم باشگاه باید با بازیکنانش توافق کند و فقط در این صورت کسر قرارداد امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها