کد خبر : 1676703 | 16 فروردين 1399 ساعت 21:48 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

آندری لونین:

می خواهم به رئال مادرید بازگردم

آندری لونین، درواره بان جوان رئال مادرید ابراز امیدواری کرد به زودی در ترکیب این تیم قرار گیرد.

می خواهم به رئال مادرید بازگردم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری آندری لونین اوکراینی را یکی از آینده دارترین دروازه بان های فوتبال جهان می دانند. لونین 21 ساله که در سال 2018 راهی رئال مادرید شد، در حال حاضر برای کسب تجربه بصورت قرضی در تیم اوویدو بازی می کند و او مدعی شد می خواهد برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال رقابت کند.

 

1488987

 

آندری لونین گفت: "البته که من خودم را در قامت دروازه بان رئال می دانم و اگر به این موضوع اعتقاد نداشته باشم، بازگشت من به تیم غیرمنطقی خواهد بود. بهترین اتفاق برای من رسیدن به این هدف است و تصور می کنم که این اتفاق یکی از بهترین لحظات زندگی من خواهد بود.

 

بازگشت به رئال در فصل آینده؟ در واقع من نمی دانم چه می شود و ما آینده را خواهیم دید، البته من می خواهم به مادرید برگردم و برای شماره یک بودن رقابت کنم، اما ما باید منتظر تصمیم سرمربی باشم. باید دید در دوران قرنطینه چه اتفاقی خواهد افتاد و من امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. من اولین مسابقه ام در برنابئو را به یاد می آورم، 20 دقیقه بازی کردم و فضا بسیار عالی بود، هواداران از ما حمایت کردند. و همه چیز به اندازه یک نمایش تئاتر شگفت انگیز بود.

 

تیبو کورتوا؟ او در سطح بالایی قرار داشته و این بسیار روشن است، زیرا بدون توانایی های بالا بازی کردن در رئال مادرید ممکن نیست، کورتوا نزدیک به 1.91 سانتی متر بوده و من به ویژگی او در خصوص بهره گیری از این قد بلند برای محافظت از دروازه علاقمندم."

دیدگاه‌ها