کد خبر : 1676719 | 16 فروردين 1399 ساعت 23:24 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوریول میتجا:

استادیوم نوکمپ باید تا پاییز تعطیل باشد

اوریول میتجا، پزشک اسپانیایی شرایط این کشور در مورد ویروس کرونا را رضایت بخش نمی داند.

استادیوم نوکمپ باید تا پاییز تعطیل باشد


به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا یکی از بیشترین کشورهای درگیر ویروس کرونا در کل قاره اروپا بوده و افراد زیادی جان خود را در این کشور در جنوب قاره از دست داده اند. اوریول میتجا، محقق بیماری های عفونی در بیمارستان کان روتی در بارسلونا مدعی شد فوتبال باید تا فصل پاییز و ریشه کن شدن کامل ویروس در این کشور تعطیل شود.

 

1489005

 

اوریول میتجا گفت: "استادیوم نوکمپ می تواند یک نمونه برای ما باشد. من تا پاییز دوباره درهای این استادیوم را باز نمی کنم. هواداران فوتبال باید منتظر بمانند تا دوباره تماشای بازی ها از نزدیک را تجربه کنند.

 

ما تخمین می زنیم که 10 یا 15 درصد از جمعیت ایالت کاتالونیا به تقریبا نیم میلیون نفر می شوند، به ویروس کرونا آلوده شده اند. نمی شود تضمین کرد که همه آنها مصون بمانند، اما اگر برای بار دوم فردی به ویروس کرونا مبتلا شده باشد، احتمالا به اندازه بار اول در معرض خطر نخواهد بود.

 

من نمی دانم چه زمانی شرایط در دنیایی را که در آن زندگی می کنیم بهبود خواهد یافت، اما ویروس کرونا احساس همبستگی ما را افزایش داده و این یک درس بزرگ برای همه خواهد بود. بسیاری از افراد فقیر در جهان هستند که از بیماریهای واگیردار رنج برده و به این شرایط عادت دارند."

دیدگاه‌ها