کد خبر : 1676734 | 17 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هلندی: انتقالم به رئال هنوز قطعی نیست

دانی فان‌دبیک، ستاره هلندی آژاکس می‌گوید انتقالش به رئال مادرید هنوز قطعی نیست و در نتیجه هنوز این امکان وجود دارد که راهی منچستریونایتد شود.

ستاره هلندی: انتقالم به رئال هنوز قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دانی فان‌دبیک، ستاره خط میانی آژاکس که پیش از این گفته شده بود انتقالش به رئال مادرید در پایان فصل جاری را باید انجام شده در نظر گرفت می‌گوید انتقالش به رئال هنوز قطعی نیست. این خبر برای منچستریونایتد بسیار خوشحال‌کننده است چرا که این باشگاه انگلیسی هم مدتها است برای جذب ستاره هلندی تلاش کرده است.

 

1489022

 

مدیران منچستریونایتد از چندی پیش از جذب فان‌دبیک ناامید شده و معتقد بودند دیگر قادر به هایجک کردن او از رئال نیستند ولی با اظهارات جدید او مبنی بر اینکه انتقالش به رئال هنوز قطعی نشده فرصت ایده‌آلی برای یونایتد پیش خواهد آمد. جالب اینجا است که فان‌دبیک حتی تابستان گذشته تا یک قدمی رئال پیش رفته بود ولی وقتی باشگاه اسپانیایی نتوانست دو ستاره‌اش گرت بیل یا خامس رودریگز را به فروش برساند، تلاش برای جذب فان‌دبیک را به سال آینده واگذار کرد.

 

فان‌دبیک در گفتگو با یک نشریه هلندی گفت:" بازی کردن زیر نور آفتاب همیشه لذت‌بخش است ولی نه، من هنوز کلاس زبان اسپانیایی را شروع نکرده‌ام. چون هنوز به هیچکس بله نگفته‌ام. هیچ چیز مشخص نیست. من می‌دانم که اینجا چه مزیتهایی دارم. من عاشق آژاکس هستم و آژاکس عاشق من است".

 

ستاره هلندی در ادامه گفت:" مساله فقط این نیست که آنها من را بخواهند، من باید در سیستم بازی‌شان هم بتوانم جا بگیرم و مثمر ثمر باشم. از این گذشته می‌خواهم بدانم آنها چه قدر به من اجازه حضور در میدان خواهند داد".

 

دیدگاه‌ها