کد خبر : 1676746 | 17 فروردين 1399 ساعت 11:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش سی‌درصدی دستمزد ساوت‌گیت در بحران کرونا

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس اعلام کرد برای کمک به اتحادیه فوتبال این کشور در شرایط بحران کرونا سی درصد دستمزد خود را دریافت نخواهد کرد.

کاهش سی‌درصدی دستمزد ساوت‌گیت در بحران کرونا

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی این کشور به اتحادیه فوتبال انگلیس خبر داده که در شرایط دشوار ناشی از بحران کرونا و با هدف کمک به  این اتحادیه و تیم ملی، سی درصد از دستمزد خود را دریافت نخواهد کرد.

 

1489039

 

درحالیکه بحران کرونا به اوج رسیده و هر روز اخبار تلخ‌تری درباره شرایط بغرنج ناشی از این همه‌گیری منتشر می‌شود مساله دستمزد بازیکنان و مربیان فوتبال هم یکی از خبرهای داغ این روزها است. چندین باشگاه بزرگ و کوچک فوتبال تا کنون اعلام کرده‌اند که بازیکنان‌شان با کاهش درصدی از دستمزدهای خود موافقت کرده‌اند تا در این بحران  مالی به باشگاه‌ها کمک کنند.

 

بحران مالی تا آنجا پیش رفته که باشگاه‌هایی مثل تاتنهام و اخیرا لیورپول اعلام کردند مجبورشده‌اند تعدادی از کارکنان غیرورزشی خود را به مرخصی اجباری بفرستند. این در حالی است که هنوز خبری درباره کاهش دستمزد بازیکنان این دو باشگاه منتشر نشده و به همین خاطر، تصمیم برای مرخصی اجباری کارکنان، انتقادات تندی را به این دو باشگاه وارد کرده است.

 

البته گرت ساوت‌گیت اولین مربی انگلیسی‌ای نیست که خبر موافقت او با کاهش دستمزدش منتشر شده است. پیش از این ادی هووی سرمربی بورنموث و گراهام پاتر، سرمربی برایتون هم اعلام کرده بودند که با هدف کمک به باشگاه‌هایشان در مواجهه با کاهش درآمدهای ناشی از بحران کرونا، همه دستمزد خود را به صورت تمام و کمال دریافت نخواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها