کد خبر : 1676759 | 17 فروردين 1399 ساعت 12:28 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا سعد العویران را نادیده گرفتید؟

انتقاد شدید باشگاه عربستانی از AFC

باشگاه سعودی در پی معرفی برترین بازیکنان آسیایی حاضر در جام های جهانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این انتخاب موضع تندی گرفت.

انتقاد شدید باشگاه عربستانی از AFC

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل با معرفی شانزده بازیکن موفق تاریخ آسیا در جام های جهانی نام ستاره هایی همچون تیم کهیل استرالیایی، کیسوکه هوندا ژاپنی، علیرضا بیرانوند ایرانی، پارکی جی سونگ کره ای، سامی الجابر عربستانی و ... را کاندیدای بهترین آسیایی ادوار جام جهانی کرد که همین انتخاب ها خشم سران باشگاه سعودی را برانگیخت.


سعود الصارمی سخنگوی باشگاه النصر با انتقاد شدید از نگاه اخیر ای اف سی به ستاره های آسیایی تاریخ جام جهانی مدعی شد این کنفدراسیون در بدبینانه ترین حالت از کنار اسطوره این باشگاه یعنی سعد العویران گذشته است.


الصارمی در توئیت انتقادی خود نسبت به ای اف سی نوشت:« هیچکس نمی تواند تاثیر شگرف ستاره ای مشهور همچون العویران در بازی فراموش نشدنی برابر بلژیک در جام جهانی 1994 را فراموش کند که باعث شد تا سهمیه آسیا در جام های جهانی افزایش پیدا کند اما می بینیم که نام او در فهرست بهترین ها جایی ندارد».

 

1489065

 


سخنگوی النصر با اشاره این که سران کنفدراسیون فوتبال آسیا در دنیای دیگری به سر می برند با اشاره به این که عدم انتخاب العویران یک ظلم بزرگ است از حضور نام هایی در این لیست که کمترین تاثیرگذاری را در فوتبال آسیا داشتند خواستار ایجاد تغییرات بنیادین در ای اف سی شد.


این انتقادات سخنگوی النصر در حالی مطرح می شود که آنها انتظار داشتند به جای سامی الجابر اسطوره الهلالی ها در فهرست ای اف سی نام سعد العویران از النصر گنجانده می شد که همین موضوع زمینه جنجال های بزرگی میان این دو رقیب دیرینه شهر ریاض شده است.

دیدگاه‌ها