کد خبر : 1676775 | 17 فروردين 1399 ساعت 13:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از سفری سخت و طاقت فرسا؛ 

دولت پرتغال مربیان سپاهان را قرنطینه کرد

روی تاوارس و میگل تکسیرا که روز گذشته ایران را ترک کردند، باید مدتی را در قرنطینه سپری کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا سفر به کشورهای مختلف دنیا را دشوار کرده و بسیاری از دولت ها تصمیم گرفته اند که راه های ورودی خود را بر روی دیگر کشورها و به خصوص آنهایی که شیوع ویروس کرونا در آنجا شدت بیشتری دارد، ببندند.


در این میان دو مربی پرتغالی برای ملاقات خانواده ‌شان روز گذشته به پرتغال بازگشتند و پس از اینکه دشواری زیادی برای این سفر متحمل شدند و مجبور شدند از تهران به قطر و سپس از قطر به لندن بروند و از آنجا به لیسبون پرواز کنند، حالا باید 14 روز را در قرنطینه سپری کنند تا احتمال ابتلای آنها به این ویروس  در ایران از بین برود.


البته آنها زمان چندانی نیز برای ماندن در کنار خانواده‌شان فرصت ندارند و احتمالا انجام تست های پزشکی مربوط به ویروس کرونا می تواند شرایط جسمانی آنها را برای ملاقات خانواده هایشان فراهم کند.

 

1489103

 

1489137

تاوارس پس از رسیدن به پرتغال با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود اینطور نوشته است:« خدا رو شکر می کنم که پس از ۴۵ ساعت به کشورم رسیدم.  حالا وقت آن است که بدون خانواده در قرنطینه باشم.»

 

سایت ابولای پرتغال هم در خبری به ورود این دو مربی از ایران اشاره کرده و گفته است: «این دو در پس از سفری طولانی وارد شهر اولهیائو در پرتغال شدند و قرار است ۱۴ روز در این شهر در قرنطینه بمانند تا در نهایت بتوانند در کنار خانواده‌های خودشان باشند.»

 

تاوارس در گفتگو با ورزش سه پس از رسیدن به پرتغال هم در این مورد صحبت کرد و گفت:« بعد از ۴۵ ساعت من و میگل به پرتغال رسیدیم؛ اصفهان، تهران، قطر، لندن، پرتغال. مهم تر از هر چیزی این است که الان شرایط خوب است.  الان من و میگل به پرتغال رسیده ایم و دولت در آپارتمانی ما را قرنطینه کرده است. بعد از ١۴ روز اگر شرایط خوب باشد، به خانه هایمان می رویم.»

دیدگاه‌ها