کد خبر : 1676796 | 17 فروردين 1399 ساعت 14:54 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز جوابی به باشگاه بنگال ندادم

واکنش امید سینگ به شایعه توافق با تیم هندی

وینگر تکنیکی نفت مسجدسلیمان به شایعه توافق با تیم بنگال هند واکنش نشان داد.

واکنش امید سینگ به شایعه توافق با تیم هندی

به گزارش "ورزش سه"، سایت اسپورت کدای هند امروز طی گزارشی از انجام توافق میان باشگاه بنگال هند با امید سینگ مهاجم ایرانی- هندی خبر داده است. در این گزارش آمده که سینگ با مسئولان باشگاه بنگال به توافق نهایی رسیده و به زودی برای بازی در این تیم راهی کشور هند می شود.


سینگ اما هرگونه مذاکره با باشگاه هندی را تکذیب می کند. او در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: نه تنها باشگاه بنگال بلکه دو تیم دیگر از این کشور هم با من تماس هایی گرفتند اما با توجه به قرارداد و تعهدی که با باشگاه نفت مسجدسلیمان دارم هیچ مذاکره ای با آنها نکردم و جوابی به آنها ندادم.


وی ادامه داد: منتظر هستیم تا تکلیف مسابقات لیگ برتر مشخص شود و ببینیم لیگ آیا ادامه پیدا می کند یا خیر. البته که در برنامه های آینده ام حضور در لیگ هند وجود دارد اما واقعا تا این لحظه نه توافقی با باشگاه بنگال و دیگر باشگاه های هندی کردم و نه جوابی به آنها داده ام.

 

1416219


سینگ همچنین گفت: من در نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی داشتم. این تیم و هوادارانش را دوست دارم و از همه مهم تر فعلا به این باشگاه تعهد دارم و باید به تعهدم عمل کنم. به همین خاطر در حال حاضر به پیشنهادهای خارجی فکر نمی کنم.


گفتنی است؛ امید سینگ که پدری هندی و مادری ایرانی دارد، مورد توجه ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی هند هم قرار گرفته بود اما به دلیل مشکلات مربوط به پاسپورت هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود. از سوی دیگربا توجه به وجود اصالت هندی باشگاه های زیادی از این کشور طی ماه های گذشته خواهان جذبش شدند که احتمالا در پایان فصل جاری فوتبال ایران چنین انتقالی صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها