کد خبر : 1676807 | 17 فروردين 1399 ساعت 15:16 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

بارسلونا کاپیتان میلان را می خواهد

الیسو رومانیولی یکی از کاپیتان های باشگاه میلان مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا کاپیتان میلان را می خواهد

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسلونا برای فصل بعد به دنبال جذب یک مدافع میانی چپ پاست. بازیکنی که بتواند در سمت چپ هم به مواقع ضروری به میدان برود و برای این مهم، نام السیو رومانیولی مدافع ملی پوش و کاپیتان میلان نیز در فهرست بارسا قرار گرفته است.

رومانیولی که در رم چهره شد و سپس پیراهن میلان را به تن کرد، ارزشی در حدود 50 میلیون یورو دارد و میلان در تلاش برای تمدید قرارداد با اوست. بارسا برای جذب او قادر به پرداخت 50 میلیون یورو نیست و قصد دارد در این پروسه، یکی از بازیکنانش را به میلانی ها پیشنهاد بدهد.

 

 

1489132

 

 

از رومانیولی به عنوان یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیا و بازیکنی که می تواند آینده ای بسیار درخشان تر داشته باشد، نام برده می شود. در سال های اخیر او از چلسی و منچستریونایتد هم پیشنهاد داشته و آنها همچنان در تلاش برای جذب او هستند و به عبارتی بارسا دو رقیب سرسخت در راه جذب رومانیولی خواهد داشت.

گفته می شود میلان برای تقویت خود به دنبال جذب دو بازیکن بارسلوناست. ایوان راکیتیچ و رافینیا که شاید بتوانند در راه انتقال رومانیولی تاثیرگذار باشند. در حال حاضر و بدون معاوضه بازیکن، انتقال رومانیولی به بارسا غیرممکن به نظر می رسد اما گفته می شود راکیتیچ اتلتیکو را به میلان ترجیح می دهد و رافینیا نیز پس از یک نیم فصل تجربه سری آ با پیراهن اینتر، تمایلی برای خروج از لالیگا ندارد.

هنوز هیچ مذاکره ای بین دو باشگاه صورت نگرفته و با شرایط فعلی، انتقال روماینیولی اتفاقی دور و بعید برای بارسا به نظر می رسد.

 

 

 

دیدگاه‌ها