کد خبر : 1676817 | 17 فروردين 1399 ساعت 16:05 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه به آرزوی تراکتوری‌اش می رسد؟

اشکان دژاگه بی تردید می تواند نقش زیادی در کسب جام توسط تراکتور ایفا کند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در فصل جاری مسابقات لیگ برتر شروع خوبی داشت اما در میانه مسیر چند نتیجه نابهنگام سبب شد تا از کورس قهرمانی جا بماند. سرخپوشان تبریزی اما با حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی شان دوباره جان گرفته اند و روزهای خوبی را پشت سر گذاشته اند.


تراکتور اگرچه حالا برای قهرمانی در لیگ برتر شانس کمی دارد، اما در صورتی که مسابقات فوتبال ادامه پیدا کند، در جام حذفی شانس خوبی برای کسب جام دارد. در این مسیر نقش کاپیتان های این تیم یعنی اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بیشتر به چشم خواهد آمد. بازیکنانی که با استفاده از تجربه بالایشان می توانند کارگشا باشند و تیم شان را در مسیر کسب جام کمک خواهند کرد.

 

1489146


در این بین اشکان دژاگه چهره خاص تری محسوب می شود. دژاگه که دومین فصل حضورش در فوتبال ایران را سپری می کند، امیدواری زیادی دارد که بتواند بازی های خوبش را با انجام کاری خارق العاده به پایان برساند. این ستاره باتجربه در لیگ نوزدهم برای تراکتور عالی کار کرده و در خط حمله تحرک خاصی به تیمش داده است. او حالا امید دارد در صورت ادامه مسابقات لیگ برتر بتواند بازهم برای تراکتور بدرخشد و به آرزویی که همان کسب جام قهرمانی است دست یابد.


دژاگه این روزها در کشور آلمان حضور دارد اما با شروع دوباره تمرینات تراکتور به ایران برخواهد گشت تا کارش را آغاز کند. درباره او شایعاتی پیرامون جدایی اش هم مطرح شد اما مسئولان باشگاه این شایعه را تکذیب کردند تا مشخص شود اشکان به زودی به ایران برمی گردد و می خواهد برای سرخ های فوتبال آذربایجان بار دیگر بدرخشد.

 

1489145

دیدگاه‌ها