کد خبر : 1676819 | 17 فروردين 1399 ساعت 16:07 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

خواسته بهرام افشاری: برای پیتر چک کامنت نگذارید

بازیگر مطرح سریال پایتخت از طرفدارانش خواست در صفحه اینستاگرام پیتر چک کامنت نگذارند.

خواسته بهرام افشاری: برای پیتر چک کامنت نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، پخش سریال پایتخت در تعطیلات نوروز 99 باعث شد تا مخاطبان زیادی به این سریال رو بیاورند. در این شرایط بخش های فوتبالی این سریال که به بهرام افشاری اختصاص داشت هم سر و صدای زیادی به پا کرد. افشاری که در نقش دروازه بان تیم نساجی بازی کرد، الگوی خود را پیتر چک قرار داد و به همین خاطر خیلی از فعالان فوتبالی فضای مجازی به صفحه این دروازه بان اسطوره ای رفتند و برایش کامنت های فارسی گذاشتند.


اکثر این مخاطبان فضای مجازی برای دروازه بان سابق چلسی و آرسنال و تیم ملی چک کری خواندند و همین موضوع این دروازه بان را هم حساس کرد و باعث شد تا او زیر یکی از پست های بهرام افشاری عبارت «سیو خوب» را بنویسد و اینطور به موضوع واکنش نشان بدهد.


حالا اما بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا از طرفدارانش درخواست جالبی کرده است. او در لایو خود گفت: «من از شما عزیزان می خواهم به صفحه پیتر چک نروید. این کار را قبلا در صفحه مسی و آن داور بازی تیم ملی با آرژانتین انجام دادید. درباره کافو اتفاق افتاد که خوب نبود. الان هم به صفحه پیتر چک نروید؛ آن بنده خدا اصلا نمی داند داستان چیست. مثل این می ماند که در صفحه من ناگهان هزاران کامنت یونانی بیاید. آنقدر به این دروازه بان فشار آوردید تا او حساس شد و آمد زیر پست من یک کامنت گذاشت که اصلا تو خوبی! دمت گرم! »

دیدگاه‌ها