کد خبر : 1676822 | 17 فروردين 1399 ساعت 16:34 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاکس: دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو را می خواهم

خط و نشان تانک آمریکایی برای کایل اسنایدر

جی دن کاکس قصد دارد برای حضور در المپیک با کایل اسنایدر رقابت کند.

خط و نشان تانک آمریکایی برای کایل اسنایدر

به گزارش "ورزش سه"، جی دن کاکس که در المپیک ریو در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد و در 2 سال اخیر هم در وزن 92 کیلوگرم قهرمان جهان شد، از تصمیم قطعی خود برای رفتن به وزن 97 کیلوگرم جهت شرکت در المپیک توکیو خبر داده است. 


قهرمان آمریکایی کشتی آزاد جهان درباره وضعیت این روزهای خود می گوید: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور و توصیه هایی که به منظور حفاظت از افراد در مقابل این ویروس شده است، تمرینات باشگاهی خود را از دست داده ایم. باید قوانین حفظ فاصله فردی را رعایت کنیم و این هفته فقط در پارکی در نزدیکی خانه خود تمریناتم را انجام دادم.


وی با اشاره به تعویق المپیک توکیو عنوان کرد: قصدم صعود به وزن 97 کیلوگرم و حضور در بازی های المپیک توکیو است. قرار بود این هفته رقابت های انتخابی المپیک در کشور آمریکا برگزار شود که با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاد.

 

1489155


این کشتی گیر معروف به تانک آمریکایی ادامه داد: به هرحال من به روند آماده سازی خود ادامه می دهم تا بتوانم در وزن 97 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم آمریکا در المپیک شوم و فرصت این را دارم که تا سال آینده تمرینات خود را برای حضور موفق در این وزن ادامه دهم.


با این شرایط باید در انتظار یک نبرد جذاب و تماشایی میان کایل اسنایدر و جی دن کاکس در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک توکیو باشیم.

دیدگاه‌ها