کد خبر : 1676829 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:10 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

میدو:

بازگشت زیدان به رئال اشتباه بود

ستاره مصری سابق دنیای فوتبال معتقد است زیدان بهتر بود پیشنهاد بازگشت به رئال را قبول نمی کرد.

بازگشت زیدان به رئال اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، مارس سال گذشته بود که زین الدین زیدان به رئال مادرید بازگشت. او که بهار 2018 و پس از کسب عنوان قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان با تصمیمی ناگهانی اعلام استعفا کرده بود، چند ماه بعد برگشت و جانشین سانتی سولاری شد.

 

 

1484544

 

 

رئال فصل 19-2018 را با لوپتگی شروع کرد و سپس سانتی سولاری جانشین او شد. فصل رئال در نهایت اما با زیدان به اتمام رسید. کهکشانی ها در لیگ قهرمانان به دست آژاکس در یک هشتم نهایی حذف شدند و در لالیگا نیز عنوان سوم را کسب کردند.

زیدان در بازگشت به رئال گفت:« به رئال برگشتم تا تیم را به جایگاه سابقش برسانم. حالا باتری هایم دوباره برای فعالیت در رئال شارژ شده اند.»

 

چند هفته باقی مانده از لالیگا برای زیدان خوب سپری نشد و نتایج، عمدتا ناامیدکننده بودند اما فصل 20-2019 برای رئال اوضاع متفاوت بوده است. رئال در سوپرکاپ اسپانیا قهرمان شد و به فاصله 11 هفته تا پایان لالیگا با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در رده دوم قرار دارد. رئال البته در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی رفت را در برنابئو 1-2 به سیتی واگذار کرد و در این تورنمنت شانس بالایی برای صعود ندارد.

 

میدو ستاره مصری سابق سلتا، تاتنهام و آژاکس معتقد است که زیدان نباید به رئال باز می گشت. او به آاس گفت:« من واقعا رئال را دوست دارم و باشگاه محبوب من در اسپانیاست ولی از نظر من، بازگشت زیدان به رئال اشتباه بود. او پس از بازگشت، هیچ چیز جدیدی به رئال اضافه نکرده است. یک مثلی است که می گوید، هرگز با یک زن، دوبار ازدواج نکن.»

 

 

1484531

 

 

دیدگاه‌ها