کد خبر : 1676850 | 17 فروردين 1399 ساعت 18:11 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی رسمی مدافع سیتی بعد از اقدام شرم آور

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی که در روز های قرنطینه یک مهمانی در خانه اش برگزار کرده بود، به شکل رسمی به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی مدافع سیتی بعد از اقدام شرم آور

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا مانند سایر نقاط اروپا کشور انگلیس را هم تحت تاثیر خود قرار داده است. تا به حال بیش از ۴۰ هزار نفر در کشور انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۴ هزار نفر نیز جان خود را به همین خاطر از دست داده‌اند. از طرف دیگر گستردگی این ویروس باعث شده که قوانین سختگیرانه ای بابت قرنطینه خانگی در انگلیس اتخاذ شود.

 

با وجود اعلام قوانین سخت گیرانه از سوی دولت انگلیس برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اما ستاره منچستر سیتی یعنی کایل واکر دست به اقدامی عجیب زد و در خانه‌اش یک مهمانی برگزار کرد؛ موضوعی که انتقادات فراوانی را به همراه داشت و حتی باعث شد که بعد از آن باشگاه منچستر سیتی نیز به خاطر اقدام این بازیکن خود عذر خواهی و اعلام کند که واکر مجازات خواهد شد.

 

 

1467842

 

 

حالا اما خود واکر نیز به این موضوع واکنش نشان داده و بابت انجام چنین کار عجیبی در دوران قرنطینه عذرخواهی کرده است. وی در بیانیه‌ای گفت: " می خواهم از این فرصت استفاده کنم و به خاطر مهمانی که هفته گذشته برگزار کردم، از همه عذرخواهی کنم. من می دانم که موقعیتم به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای بسیار ویژه است و به نوعی یک الگو به حساب می‌آیم. بنابراین می خواهم از خانواده، دوستان، باشگاه، هواداران و مردم عذرخواهی کنم که از قرنطینه خارج شدم."

دیدگاه‌ها