کد خبر : 1676875 | 17 فروردين 1399 ساعت 20:59 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمک بزرگی که کرونا به کریس رونالدو کرد!

شاید تعطیلات ناشی از ویروس کرونا بیشتر از همه به سود کریستیانو رونالدو شده باشد.

کمک بزرگی که کرونا به کریس رونالدو کرد!


به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در حساس ترین مقطع فصول فوتبال در اروپا قرار داشتیم، به یکباره شیوع ویروس کرونا همه مسابقات را تعطیل کرد و شاید این تعطیلی توفیقی احباری برای کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله و گلزن یوونتوس بود تا برای ماه های آتی از آمادگی کامل برخوردار باشد.

 

مهاجم پرتغالی یوونتوس یکی از معدود بازیکنانی است که بیش از 1000 بازی در عرصه حرفه ای انجام داده و تنها در دو فصل از این 17 فصل در حداقل 40 مسابقه به میدان نرفته است. در واقع با در نظر گرفتن روزهای حضور در فوتبال پرتغال، رونالدو 81011 دقیقه بازی کرده که رقمی باورنکردنی و شگفت انگیز به شمار می آید.

 

1488884

 

رونالدو از زمان مصدومیت زانو در سال 2008 در لباس منچستریونایتد، تنها 44 دیدار را به این دلیل از دست داده و مجموعا با احتساب محرومیت ها در 64 مسابقه غایب بوده است. البته آمادگی فیزیکی رونالدو نقش بسیار مهمی در این طول عمر داشته است و در حال حاضر و به دلیل بیماری همه گیر و جهانی کرونا، او طولانی ترین استراحت دوره ای حرفه ای اش را پشت سر می گذارد.

 

حالا کریستیانو رونالدو می تواند در صورت ادامه فصل در ماه های آتی، با آمادگی کامل در ترکیب یوونتوس قرار گرفته و با توجه به تعویق رقابت های یورو 2020، از تمام انرژی خود برای تعبیر رویای یوونتوس و فتح لیگ قهرمانان اروپا بعد از دو دهه بهره گیرد.

دیدگاه‌ها