کد خبر : 1676885 | 17 فروردين 1399 ساعت 22:23 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

در شرایط فعلی: فینال کوپا دل‌ری اهمیتی ندارد

آرتیس آدوریس، ستاره اتلتیک بیلبائو، معتقد است در شرایط فعلی که شیوع ویروس کرونا جان بسیاری را در جهان تهدید می کند، برگزاری دیدار فینال کوپا دل ری مقابل رئال سوسیداد اهمیتی ندارد.

در شرایط فعلی: فینال کوپا دل‌ری اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم باتجربه که در بیش از 400 بازی برای بیلبائو، 172 گل به ثمر رساند، قصد دارد در این تابستان از فوتبال خداحافظی کند. به این ترتیب، آخرین بازی دوران حرفه ای او، دربی باسک مقابل رئال سوسیداد در فینال کوپا دل ری خواهد بود.

این دیدار قرار بود 18 آوریل (دو هفته دیگر) برگزار شود اما در شرایط فعلی، برگزاری این دیدار مانند دیگر رقابت ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما آدوریس معتقد است با توجه به مرگ 12 هزار نفر در اسپانیا بر اثر این بیماری، برگزاری این دیدار در حال حاضر هیچ اهمیتی ندارد.

 

1489199

 

او به سایت رسمی باشگاه اتلتیک بیلبائو گفت:" این بحران باعث شد تا دوباره فکر کنیم و ببینیم که چه چیزهایی واقعا مهم هستند. و در حال حاضر، بازنشستگی من یا به طور کلی فوتبال یا برگزار شدن فینال کوپا دل ری، هیچ اهمیتی ندارد.

فکر می کنم خیلی کارهای مهمتر متوقف شده تا این مشکل حل شود. من مطمئنم که با کمک همه ما، در صورتی که همه مسئولیت مان را انجام بدهیم، می توانیم از این مشکل عبور کنیم. این چیزی است که من در حال حاضر روی آن تمرکز دارم و این مهمترین چیز است."

دیدگاه‌ها