کد خبر : 1676889 | 17 فروردين 1399 ساعت 22:55 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو به ستاره گرانقیمت زمان خواهد داد

علیرغم همه انتقادات، تاتنهام قصد فروش تانگی اندومبله در بازار تابستانی را ندارد.

مورینیو به ستاره گرانقیمت زمان خواهد داد


به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته و بعد از یک دوره قابل توجه عدم جذب بازیکنان جدید، تاتنهام ولخرجی کرده و تانگی اندومبله را به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه خود و با قیمت 65 میلیون پوند جذب کرد. این هافبک فرانسوی که از لیون راهی لیگ برتر شده بود، اگرچه شروع خوبی داشت اما در ادامه دچار افت محسوسی شد و با جدایی مائوریتسیو پوچتینو و ورود ژوزه مورینیو به رختکن نیز شرایط برای او تغییری نیافت.

 

1489205

 

در ادامه و در دیدار مقابل برنلی تانگی اندومبله در بین نیمه توسط مورینیو تعویض شد و سرمربی پرتغالی در پایان مسابقه به انتقاد از عملکرد این هافبک جوان پرداخت.

 

اما نشریه مترو مدعی شد علیرغم فصل اول نه چندان رضایت بخش تانگی اندومبله در لیگ برتر، مورینیو هنوز هم به کیفیت این بازیکن اعتقاد داشته و بر خلاف برخی شایعات قصد ندارد نام او را در فهرست فروش تاتنهام در فصل تابستان قرار دهد. این در حالیست که با توجه به مصدومیت های متوالی برخی مهره های کلیدی تاتنهام در فصل جاری و البته ضعف دفاعی محسوسی این تیم، اخبار حاکی از آن است که مدیران اسپرز قصد دارند در تاتنهام چند بازیکن جدید به خدمت گرفته و دست به ولخرجی بزنند.

دیدگاه‌ها