کد خبر : 1676924 | 18 فروردين 1399 ساعت 10:23 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

21 هفته با بهترین ها

ترابی و قائدی رکورددار حضور در تیم هفته ورزش سه

دو بازیکن جوان حاضر در لیگ نوزدهم رکورددار حضور در تیم منتخب "ورزش سه" هستند. کارشناسان این رسانه با رای به دو ستاره استقلال و پرسپولیس در بیست و یک هفته لیگ، آنها را صدرنشین بهترین‌های لیگ قرار دادند.

ترابی و قائدی رکورددار حضور در تیم هفته ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، به رسم همه سایت ها، خبرگزاری ها، روزنامه ها و ... در پایان بازی های هر هفته از لیگ نوزدهم وب‌سایت "ورزش سه" نیز با استفاده از آرای کارشناسان مختلف، به تعیین تیم برتر هفته می پردازد. این روزها و با توقف بازی های لیگ تصمیم گرفتیم تا به بررسی بازیکنان رکورددار در بازی های لیگ نوزدهم بپردازیم. بازیکنانی که بیشتر از بقیه موفق شدند خود را به آرای کارشناسان نزدیک کنند و در نهایت خود را به عنوان رکورددار حضور در جمع بهترین های هفته قرار دهند. نکته جالب در صدر جدول بازیکنانی که بیشترین حضور را در تیم منتخب دارند رقابت شانه به شانه دو ستاره استقلالی و پرسپولیسی است. مهدی ترابی و مهدی قایدی سایه به سایه یکدیگر توانستند به پیش بتازند.

 

* مهدی ترابی با 9 حضور در تیم منتخب هفته

 

ستاره پرسپولیسی ها در ادامه نیم فصل دوم بازی های لیگ هجدهم، در دیدارهای این فصل نیز به درخشیدن خود ادامه داد و اگر نگوییم بهترین بازیکن، حداقل یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ نام گرفته است. ترابی تاکنون 9 بار توانست مجوز حضور در تیم منتخب هفته را به دست آورده است. او پس از بازی برابر تیم های پارس جنوبی جم(هر دو بازی)، صنعت نفت آبادان، استقلال، شاهین شهرداری بوشهر، فولاد خوزستان، ذوب آهن، گل گهر سیرجان و شهرخودرو  موفق شد با حضور در لیست نهایی کارشناسان ورزش سه در تیم منتخب هفته حضور پیدا کند.

 

 

* مهدی قایدی با 8 حضور در تیم منتخب هفته

 

ستاره استقلالی ها که چند هفته پس از آغاز بازی های لیگ نوزدهم درخشیدن را برای تیمش آغاز کرد قطعا بهترین بازیکن آبی ها در لیگ نوزدهم لقب خواهد گرفت. قایدی که در گلزنی موفق بود در گلسازی هم توانست بیشترین تاثیر را در جمع آبی پوشان پایتخت از خود به جا بگذارد. با در رقابتی شانه به شانه با مهدی ترابی توانست 8 بار در تیم منتخب هفته قرار بگیرد. او پس از دیدار برابر تیم های نفت مسجدسلیمان(هر دو بازی)، گل گهر سیرجان، سایپا، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس توانست مجوز حضور در تیم منتخب ورزش سه را به دست بیاورد.

 

1476628

 

در این قسمت از مطلب نگاهی می اندازیم به بازیکنانی که در هر پست توانستند بیشترین حضور را در تیم منتخب "ورزش سه" داشته باشند.

 

* دروازه بان: مظاهری و لک  

 

* محمدرشید مظاهری(تراکتور) با 4 حضور

 

نکته جالب درباره دروازه بان هایی که توانستند بیشترین حضور را در تیم منتخب هفته دارند حضور آن ها در دو تیم تبریزی لیگ برتر است. رشید مظاهری که در سال های اخیر به عنوان یکی از دروازه بان های تیم ملی در اردوهای این تیم حضور داشت پس از جدایی از ذوب آهن و حضور در جمع تراکتوری ها باز هم توانست به عملکرد خوب خود ادامه دهد. مظاهری پس از دیدار برابر تیم های ذوب آهن، سایپا، نساجی و گل گهر سیرجان توانست عنوان بهترین دروازه بان هفته را به خود اختصاص دهد.

 

1476680

 

* حامد لک(ماشین سازی) با 4 حضور

 

همان طور که عنوان شد دروازه بان موفق دیگر لیگ نوزدهم هم از تبریز می آید. حامد لک که پیش از این و در دوران کالوس کی روش برای مقاطعی در اردوهای تیم ملی حضور داشت به مانند مظاهری توانست با درخشش در بازی های خود، 4 بار به عنوان دروازه بان منتخب هفته از دید کارشناسان ورزش سه انتخاب شد. او پس از دیدار برابر تیم های سپاهان، نساجی، پرسپولیس و استقلال به عنوان دروازه بان منتخب هفته معرفی شد.

 

1474730

 

* و دیگران

 

حامد فلاح زاده (سایپا) با 3 بار حضور در تیم منتخب هفته و ماکسیما (شاهین شهرداری بوشهر) با 2 بار حضور در تیم متخب هفته.


                                                                               

* دفاع میانی: دانشگر، طیبی و ابراهیمی

 

* محمد دانشگر (استقلال) با 3 حضور در تیم منتخب هفته پس از دیدار برابر تیم های صنعت نفت آبادان، شهرخودرو و ذوب آهن.

 

1487851


* محمد طیبی (نفت مسجدسلیمان و سپاهان) با 3 حضور در تیم منتخب هفته پس از بازی مقابل تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان با پیراهن تیم نفت مسجدسلیمان و دیدار برابر مسجدسلیمان با پیراهن تیم سپاهان!


* علیرضا ابراهیمی (گل گهر سیرجان) با 3 حضور در تیم منتخب هفته پس از دیدار برابر تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال.

 

* و دیگران


سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین مرادمند، رضا اسدی و محمد اهل شاخه نیز مدافعانی هستند که توانستند 2 بار در تیم منتخب هفته ورزش سه قرار بگیرند.
 

 

* دفاع راست: غفوری و جعفری


* وریا غفوری (استقلال) با 3 حضور در تیم منتخب هفته پس از دیدار برابر تیم های سایپا، صنعت نفت آبادان و پیکان

 

1477305


* فرزاد جعفری (فولاد خوزستان) با 3 حضور در تیم منتخب هفته پس از بازی مقابل تیم های سپاهان، شاهی شهرداری بوشهر و شهرخودرو  خراسان.

 

* و دیگران


حسن جعفری(نساجی و شهرخودرو)، مهدی ترکمان و فریبرز گرامی(پارس جنوبی جم) و احمد موسوی(گل گهر سیرجان)
 

* دفاع چپ : نادری، تیموری، سهرابیان و ستاری

 

* محمد نادری (پرسپولیس)، میثم تیموری (تراکتور)، آرمین سهرابیان (سایپا) و محمد ستاری (پیکان) با 2 حضور در تیم منتخب هفته به انتخاب کارشناسان ورزش سه.

 

1446284

 

* هافبک دفاعی : کریمی و حاج صفی

 

* علی کریمی (استقلال) با 5 حضور در تیم منتخب هفته بیشترین حضور را در میان همه هافبک های لیگ دارد. کریمی پس از بازی برابر تیم های پارس جنوبی جم، تراکتور، شهرخودرو، شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان توانست در تیم هفته حضور پیدا کند.


* احسان حاج صفی (تراکتور) با 3 حضور در تیم منتخب هفته پس از دیدار تراکتوری ها برابر تیم های ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال توانست خود را نشان دهد.

 

1488690

 

* و دیگران


احمد نوراللهی(پرسپولیس) و امید نورافکن(سپاهان) با 2 حضور در تیم منتخب هفته
                                                                                       

* هافبک های میانی و وینگرها: ترابی، امیری، رسن، محبی و شجاعی

 

* مهدی ترابی (پرسپولیس) با 9 حضور در ترکیب تیم منتخب هفته که رکورددار این عنوان در بازی های لیگ نوزدهم نیز محسوب می شود.


* وحید امیری (پرسپولیس) با 4 حضور در تیم منتخب هفته پس از دیدار برابر تیم های ماشین سازی، سایپا، تراکتور و شهرخودرو.

 

1483300


* بشار رسن (پرسپولیس)، محمد محبی (سپاهان)، علی شجاعی (نساجی) با 3 حضور در تیم های منتخب هفته به انتخاب کارشناسان ورزش سه.

 

* و دیگران


فرشید اسماعیلی(استقلال)، اشکان دژاگه و میمبلا(تراکتور)، سروش رفیعی(سپاهان)، طالب ریکانی و میلاد جهانی(صنعت نفت)، شاهین ثاقبی و بابک مرادی(ماشین سازی) و فرشاد احمدزاده (پرسپولیس و فولاد خوزستان) با 2 حضور در تیم منتخب هفته.
 

* خط حمله : قایدی، علیپور و دیاباته

 

*مهدی قایدی (استقلال) با 8 حضور در ترکیب تیم منتخب هفته به انتخاب کارشناسان ورزش سه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ نوزدهم.


* علی علیپور (پرسپولیس) با 3 حضور در ترکیب تیم منتخب هفته پس از دیدار برابر تیم های شاهین شهرداری بوشهر، ذوب آهن و تراکتور.

 


* شیخ دیاباته (استقلال) با 3 حضور در ترکیب تیم منتخب هفته پس از دیدار برابر تیم های تراکتور، صنعت نفت و شهرخودرو

 

1487809

 

* و دیگران


شهریار مغانلو(پیکان)، ارسلان مطهری(ذوب آهن و استقلال)، محمدمهدی نظری(نساجی)، محمدرضا سلیمانی (سایپا) و استلی کی روش (سپاهان)



 

دیدگاه‌ها