کد خبر : 1676926 | 18 فروردين 1399 ساعت 10:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه هلاس ورونا

کرونا، ایتالیا را با شرایط جنگی مواجه کرده!

رئیس باشگاه هلاس ورونا می‌گوید ویروس کرونا در ایتالیا فاجعه به بار آورده و کشور را در وضعیت جنگی فرو برده است.

کرونا، ایتالیا را با شرایط جنگی مواجه کرده!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ستی، رئیس باشگاه هلاس ورونا از باشگاه‌های حاضر در لیگ سری آ می‌گوید ویروس کرونا در ایتالیا فاجعه به بار آورده و کشور را در شرایطی شبیه شرایط جنگی فرو برده است.

 

1489235

 

ایتالیا از کشورهایی است که بیشترین تاثیر را از شیوع ویروس کرونا پذیرفته و بحران کرونا در این کشور ابعادی فاجعه‌بار پیدا کرده. در حالیکه از ماه گذشته میلادی کلیه رقابتهای ورزشی و از جمله لیگ سری آ در این کشور تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمده و هیچ چشم‌اندازی از شروع دوباره زندگی عادی دیده نمی‌شود،  کرونا در این کشور همچنان قربانی می‌گیرند و تا این لحظه 15880 ایتالیایی جان‌شان را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

 

رئیس باشگاه هلاس ورونا در میانه مذاکرات باشگاه‌های اینکشور با اتحادیه بازیکنان ایتالیایی بر سر دستمزدها به  اسکای ایتالیا گفت:" موضع ما خیلی مشخص و ساده است. ما در شرایط جنگی به سر می‌بریم. پس  باید با آرامش دور میز مذاکره بنشینیم و با عقل و درایت راه‌حلی پیدا کنیم که برای همه طرفهای ذی‌نفع قابل قبول باشد".

 

ستی در ادامه صحبتهایش گفت:" آنچه این روزها دارد اتفاق می‌افتد به کل دنیای فوتبال صدمه زده و می‌زند. با اینحال من شک ندارم در هلاس ورونا می‌توانم به بازیکنانم به توافق برسم چون آنها انسانهای خیلی خوبی هستند".

 

دیدگاه‌ها