کد خبر : 1676953 | 18 فروردين 1399 ساعت 12:06 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره تاریخ گزینشی المپیک توکیو مشخص شد

دورخیز برای 6 سهمیه کشتی در فروردین 1400

میخائیل مامیاشویلی گفت: مسابقات گزینشی المپیک در قاره هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نشده بود در سال 2021 برگزار می شود.

دورخیز برای 6 سهمیه کشتی در فروردین 1400

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کادرفنی تیم های ملی و مسئولان فدراسیون این روزها در انتظار اعلام برنامه جدید از سوی اتحادیه جهانی هستند، نایب رییس اتحادیه جهانی کشتی در مصاحبه ای از برگزاری این رقابت ها در سال 2021 خبر داده است.


میخائیل مامیاشویلی نایب رئیس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی روسیه در گفت و گو با خبرگزاری ریانووستی گفت: جلسه ای را به صورت کنفرانس ویدیویی با سایر اعضای اجرایی اتحادیه جهانی کشتی و نناد لالوویچ رئیس این اتحادیه انجام دادیم و مقرر شد تمامی رقابت های کسب سهمیه المپیک که به تعویق افتاده بود در همان تاریخ های اعلام شده (در سال 2020) و به میزبانی همان کشورها در سال 2021 برگزار شود.


وی ادامه داد: مسابقات جهانی سال 2021 می تواند پس از رقابت های المپیک برگزار شود که قرار شد در این مورد تصمیم نهایی توسط اتحادیه جهانی کشتی گرفته شود.


پیش از این قرار بود مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا در تاریخ 8 تا 10 فروردین برگزار شود که ابتدا میزبان آن چین بود و سپس به قرقیزستان منتقل شد، اما در نهایت هم برگزار نشد.


تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران هر کدام 3 سهمیه کسب کردند و در 3 وزن دیگر به دنبال سهمیه های المپیکی هستند.

دیدگاه‌ها