کد خبر : 1676966 | 18 فروردين 1399 ساعت 13:07 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هواداران لیورپول از باشگاه به دلیل تصمیم جنجالی

اتحادیه هواداران لیورپول از این باشگاه خواست درباره تصمیم جنجالی‌اش بابت به مرخصی اجباری فرستادن کارکنان خود توضیح دهد.

انتقاد هواداران لیورپول از باشگاه به دلیل تصمیم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه باشگاه لیورپول اخیرا اعلام کرد به دلیل بحران مالی ناشی از شرایط ویروس کرونا مجبور شده تعدادی از کارکنان غیر ورزشی خود را به مرخصی اجباری بفرستد، اتحادیه هواداران لیورپول موسوم به "روحِ شنکلی" با انتقاد از این تصمیم باشگاه خواستار توضیح لیورپول درباره این اقدام شد.

 

1489292

 

بر اساس تصمیم روز شنبه باشگاه لیورپول عده‌ای از کارکنان این باشگاه که در بخش‌های غیرورزشی به کار مشغولند به مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده شده‌اند. این افراد هشتاد درصد از حقوق خود را از برنامه دولت انگلیس برای حمایت از افراد بی‌کار شده بر اثر کرونا دریافت کرده و باشگاه بیست درصد  باقیمانده حقوق آنها را پرداخت خواهد کرد.

 

در انگلیس علاوه بر لیورپول باشگاه‌های تاتنهام، نوریچ، بورنموث و نیوکاسل تصمیم‌های مشابهی گرفته‌اند ولی چند باشگاه دیگر از جمله منچسترسیتی اعلام کرده‌اند که دست به اقدام مشابهی نخواهند زد.

 

1489293

 

اتحادیه هواداران لیورپول که رابطه نزدیکی با باشگاه داشته و در برخی تصمیم‌گیری‌ها موثر است با انتشار بیانیه‌ای انتقادهایی که به آن وارد شده بود مبنی بر اینکه به دلیل نزدیک بودن به مدیریت باشگاه، این  تصمیم را نقد نکرده تکذیب کرد و رسما از باشگاه لیورپول خواست که درباره تصمیم جنجالی خود توضیحات شفاف ارائه کند.

 

دیدگاه‌ها