کد خبر : 1676971 | 18 فروردين 1399 ساعت 13:14 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش تکواندو جراحی می کند

عضو تیم ملی تکواندو از تعویق یکساله بازیهای المپیک برای رفع مشکل آسیب دیدگی خود استفاده خواهد کرد.

ملی پوش تکواندو جراحی می کند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، عرفان ناظمی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که به دلیل صادر نشدن روادید، حضور در مسابقات جهانی را از دست داد، ۲۱ دیماه و در جریان رقابتهای انتخابی تیم ملی آسیب دید و قرار است به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

 

وی در این مورد گفت: مدتی بعد از آسیب دیدگی قرار بود، رباط پاره شده را جراحی کنم، ولی به دلیل آنکه احتمال داشت این جراحی مانع حضورم در بازی‌های المپیک شود، پس از مشورت با چند کارشناس از جراحی منصرف شدم و کارهای درمانی را پیگیری کردم.

 

ناظمی افزود: با انتشار خبر تعویق یکساله بازی‌های المپیک به فکر رفع کلی مشکل آسیب دیدگی افتادم. اکنون که کارهای فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را زیر نظر دکتر مطوری نژاد انجام می‌دهم تا ان شاالله شرایط جراحی فراهم شود.

 

ملی پوش تکواندو در پایان گفت: پس از جراحی باید شش ماه دوره نقاهت و درمان را پشت سر بگذارم و پس از آن تمرینات خود را آغاز خواهم کرد. با وجود عضویت در تیم اعزامی به مسابقات تیمی المپیک که به صورت نمایشی برگزار می‌شود، فرصت لازم را دارم تا با سلامت کامل خود را آماده سفر به توکیو کنم. دوست دارم در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان حضور داشته باشم.

 

دیدگاه‌ها