کد خبر : 1676974 | 18 فروردين 1399 ساعت 13:33 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور 44 کشور و بیش از 5 هزار ورزشکار

بازی‌های ساحلی شلوغ تر از همیشه در هاوایی آسیا!

با اعلام مدیرکل کمیته بین‌المللی المپیک در آسیا، بازی های ساحلی پیش رو نه تنها تعطیل نخواهد شد که اتفاقا شلوغ تر از دوره های پیش نیز خواهد بود!

بازی‌های ساحلی شلوغ تر از همیشه در هاوایی آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرچند شیوع ویروس کرونا باعث شده تا این روزها کلیه رقابت های ورزشی دنیا به حالت تعطیلی کامل دربیایند اما گویا شرایط در آسیا به این ترتیب نخواهد بود و تورنمنتی کاملا شلوغ و سرپا را در ماه های پیش رو شاهد خواهیم بود. این اتفاق در حالی می افتد که بازی های معتبری همچون رقابت های المپیک به مدت یک سال به تعویق افتاد.

 

حسین مسلم، مدیرکل کمیته بین المللی المپیک آسیا در این باره می گوید: تاکنون 44 کمیته ملی المپیک از کشورهای  مختلف تقاضای حضور در این بازی ها را به ما دادند. به این ترتیب در حالی که حدودا یک هفته تا پایان زمان ثبت نام برای حضور در این رقابت ها باقی مانده، 44 کشور داوطلب حضور در این بازی ها شده اند.

 

او درباره زمان بندی این بازی ها نیز گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در این بازی ها تنها تا روز 13 آوریل (25 فروردین) است. بازی ها از 28 نوامبر(هشتم آذر) در سانیا چین آغاز خواهد شد و در تاریخ 6 دسامبر(شانزدهم آذر) نیز به پایان خواهد رسید.


 
در حالی که پیش از این انتظار می رفت استقبالی از این بازی ها در مقطع فعلی نشود تا شاید این رقابت ها نیز به تعویق بیفتد حسین مسلم خبر تعجب برانگیزی درباره تعداد نفرات حاضر در این بازی ها می دهد. او در این باره می گوید: در حالی که در دوره های پیشین حدودا سه هزار ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کردند اما برای بازی های امسال تاکنون کشورهای که ثبت نام کردند شامل پنج هزار نفر ورزشکار می باشند و ما منتظر هستیم تا ببینیم رقم نهایی چند خواهد بود تا پس ار بررسی های لازم تقریبا 20 درصد از تعداد کل حاضرین را کاهش دهیم.

 

ششمین دوره از بازی های ساحلی آسیا در تاریخ عنوان در شهر سانیای چین برگزار خواهد شد! سانیا یکی از مهم ترین شهرهای توریستی چین است که در استان هاینان در جنوب چین قرار دارد. این شهر به دلیل سواحل طولانی، آب و هوای گرمسیری و استراحتگاه های بسیار مجلل و شیک، به "هاوایی چین" معروف است.

دیدگاه‌ها