کد خبر : 1677009 | 18 فروردين 1399 ساعت 16:01 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدون یک روز حضور روی نیمکت رهبری

رسمی:سرمربی امارات اخراج شد

فدراسیون فوتبال امارات ساعاتی قبل به صورت رسمی سرمربی صرب خود را اخراج کرد.

رسمی:سرمربی امارات اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، ایوان یووانوویچ سرمربی صرب تیم ملی امارات در یکی از عجیب ترین اتفاقات دنیای فوتبال بدون این که حتی یک روز روی نیمکت رهبری بنشیند از سمت خود برکنار شد.


در بیانیه ای که اتحادیه فوتبال امارات منتشر کرد آمده است از ایوان یووانوویچ و دستیارانش که دوره ای کوتاه با این فدراسیون به عنوان کادر فنی تیم ملی همکاری کردند تشکر می شود و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم».


به نوشته رسانه های اماراتی این تصمیم به توصیه کمیته تیم های ملی و امور فنی به سرپرستی یوسف سهلوی نایب رئیس فدراسیون اتخاذ شده است تا به این ترتیب ایوانوویچ که تحت تاثیر شیوع کروناویروس تمامی برنامه هایش برای اماده سازی امارات کنسل شده بود بیشتر از این هزینه در پی نداشته باشد.


ایوان یووانوویچ چندماه پیش با قراردادی شش ماهه به ارزش تقریبی 1.2 میلیون دلار هدایت امارات بحران زده در مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا را در دست گرفت بلکه این تیم را از مهلکه ای که در آن قرار گرفته بود، نجات بدهد اما کروناویروس و لغو بازی ها این اجازه را به او نداد تا تنها مربی باشد که بعد از چهارماه با دریافت کامل حق و حقوق خود بدون یک جلسه تمرینی و بازی رسمی یا تدارکاتی از سمتش برکنار شود.

 

1489334

دیدگاه‌ها