کد خبر : 1677018 | 18 فروردين 1399 ساعت 16:23 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی: در یک اتاق 9 متری نمی‌توانیم جلسه بگذاریم

آخرین وضعیت پرونده استیناف پرسپولیس- سپاهان

رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره تعطیلی جلسات این کمیته ارائه کرد.

آخرین وضعیت پرونده استیناف پرسپولیس- سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلی مسابقات فوتبال در ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا باعث شده فعالیت بسیاری از کمیته های فدراسیون نیز به حالت تعلیق در بیاید. از آنجایی که اتاق های فدراسیون فوتبال کوچک است و فاصله گذاری اجتماعی در آنها حفظ نمی شود اکثر کمیته ها فعلا فعالیت های خود را متوقف کردند. یکی از این کمیته ها استیناف است که حالا چند پرونده مهم نیز روی دستش است.


یکی از پرونده های مهم که در استیناف مانده و هنوز درباره اش تصمیم گیری نشده مربوط به بازی برگزار نشده پرسپولیس و سپاهان است. دیداری که با نظر کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده و حالا استیناف با شکایت باشگاه اصفهانی باید دوباره پرونده و مستندات را بررسی کند. پرونده دیگری هم که در این خصوص وجود دارد، مربوط به حکم محرومیت 3 جلسه مسعود شجاعی است. از محرومیت کاپیتان تراکتور دو جلسه باقی مانده که استیناف باید درباره اش تصمیم بگیرد.


علیرضا صالحی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره رسیدگی نشدن به این دو پرونده مهم در استیناف بیان کرد: واقعیت این است که به خاطر کرونا مجبور شدیم جلسات را به تعویق بیندازیم. ما در فدراسیون فوتبال اتاق های بزرگ نداریم و اتاق کمیته استیناف هم یک اتاق 9 متری است که طبیعتا نمی توانیم اعضای کمیته را جمع کنیم و البته از افراد مختلف دعوت به عمل بیاوریم و با آنها گفت و گو کنیم. باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و به همین خاطر رسیدگی به پرونده را فعلا انجام نمی دهیم.


وی ادامه داد: البته نکته مهم تعطیلی لیگ است. مطمئن باشید اگر تصمیم بر این شود که لیگ دوباره از سر گرفته شود، جلسات را بالاجبار برگزار می کنیم. حتی اگر شده در مکانی خارج از فدراسیون این کار را انجام می دهم چراکه باید تا قبل از شروع دوباره لیگ رسیدگی به این پرونده ها تا صدور حکم انجام شده باشد.


صالحی در پایان افزود: با توجه به تعطیلی لیگ فعلا مهم نیست که سلامتی افراد را به خطر بیندازیم. به هر حال اگر یک نفر مبتلا به کرونا باشد، به همه اعضا و میهمانان سرایت می کند و این کار درستی نیست.

دیدگاه‌ها