کد خبر : 1677019 | 18 فروردين 1399 ساعت 16:44 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

روبن و شواین اشتایگر در تمرینات بایرن مونیخ!

باشگاه بایرن مونیخ برای بالاتر بردن روحیه بازیکنانش در دوران قرنطینه از برنامه های جالبی استفاده کرده است.

روبن و شواین اشتایگر در تمرینات بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم اول باشگاه از امروز دوشنبه تمرینات خود را در گروه‌های کوچک از سر خواهد گرفت. بر اساس این بیانیه شاگردان هانسی فلیک با رعایت دستورالعمل‌های دولت آلمان درباره حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در تمرینات شرکت خواهند کرد. با این حال باشگاه از هواداران خواسته که از تیم و مجموعه تمرینی‌اش فاصله بگیرند.

 

1489357

 

 

مطابق برنامه، تمرین بایرنی ها به انجام رسید و بازیکنان پس از اتمام کار، بدون دوش گرفتن راهی منزل شدند چرا که طبق برنامه، دوش گرفتن باید در خانه انجام شود و نه کمپ تمرینی.

در طول مدت تعطیلی تمرینات به دلیل شیوع کرونا اما ستاره های بایرن در خانه و طبق دستورالعمل کادر فنی تمرین می کردند.

 

 

1489351

 

 

آلوارو اودریوسولا مدافع رئال که قرضی برای بایرن مونیخ بازی می کند، در مصاحبه با مارکا جزئیات جالبی در مورد تمرینات بایرن فاش ساخت.

تمامی بازیکنان هر روز به صورت آنلاین(Cyber-Training) تمریناتی یکسان را انجام می دادند. تمریناتی که به صورت ویدیوئی و آنلاین تحت نظارت کادر فنی قرار داشت. همچنین ویدیوهایی برای بازیکنان پخش می شد و طبق آنها بازیکنان کارهای تاکتیکی را نیز در منزل مرور می کردند.

 

 

Arjen Robben takes part in FC Bayern cyber training session

 

 

اودریوسولا همچنین گفت که باشگاه برای بالا بردن شرایط روحی بازیکنان، چند بار با دعوت از ستاره های نه چندان قدیمی این تیم مثل آرین روبن و باستین شواین اشتایگر در تمرینات آنلاین، آنها را سورپرایز کرده است.

دیدگاه‌ها