کد خبر : 1677034 | 18 فروردين 1399 ساعت 17:22 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

لوک شاو در مصاحبه با دیلی میل

ستاره منچستر علیه لیورپول: فصل باید باطل شود

لوک شاو ستاره سمت چپ خط دفاعی منچستریونایتد خواهان نیمه تمام ماندن لیگ برتر است.

ستاره منچستر علیه لیورپول: فصل باید باطل شود

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه از تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا می گذرد و هنوز مشخص نیست که بازی ها چه زمانی از سر گرفته خواهند شد. در جلسه روز جمعه نماینده های 20 تیم لیگ برتر، تصمیم بر این شد که تا مدت زمان نامحدودی بازی ها به تعویق بیفتد و فعلا بحث نیمه تمام ماندن لیگ مطرح نشده است.

 

 

1489366

 

 

لوک شاو ستاره یونایتد اما بر این اعتقاد است که فصل 20-2019 باید باطل اعلام شود. یونایتد در حال حاضر تیم ششم جدول است و در لیگ اروپا نیز در یک هشتم نهایی باید به مصاف لاسک برود. شیاطین سرخ تا پیش از تعطیلی بازی ها در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بودند.

 

شاو به دیلی میل گفت:« فصل باید باطل شده و کار از نو شروع شود. اگر نتوانیم بازی ها را با حضور هواداران از سر بگیریم، همه چیز باید از صفر شروع شود.

فوتبال با تماشاگر لذتبخش است. هواداران در فوتبال اهمیت بالایی دارند. حالا این را می توان بیشتر از همیشه درک کرد. فوتبال و در مجموع ورزش برای آنهاست. می دانید که از چه چیز صحبت می کنم؟ اگر قرار باشد بازی بدون تماشاگر باشد و  در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کنیم، حس واقعی فوتبال منتقل نخواهد شد. به خصوص در روز بازی، هواداران نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم محبوب شان ایفا می کنند. در یونایتد هواداران چه در بازی های خانگی و چه بیرون خانه، همواره حامی ما بوده اند. هواداران همیشه با ما هستند و فوتبال بدون آنها بی معناست.»

 

 

1385388

دیدگاه‌ها