کد خبر : 1677038 | 18 فروردين 1399 ساعت 17:24 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک و آرزوی اسطوره شدن در باشگاه لیورپول

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از آرزوها و ایده آل خود برای دوران بازنشستگی می‌گوید.

فن دایک و آرزوی اسطوره شدن در باشگاه لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک در ژانویه سال ۲۰۱۸ از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست. این مدافع هلندی از آن زمان تا به حال روزهای درخشانی را در جمع شاگردان یورگن کلوپ سپری کرده و یکی از ارکان موفقیت این تیم در یکی دو فصل اخیر بوده است.

 

فن دایک حتی اخیراً جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را به دست آورد و حتی تا آستانه کسب توپ طلا نیز پیش رفت اما در نهایت قافله را به فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی باخت. این مدافع هلندی حالا به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در آنفیلد تبدیل شده است. فن دایک در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه دوست دارد در دوران بازنشستگی چه وضعیتی داشته باشد گفت: " دوست دارم در آن زمان به عنوان اسطوره لیورپول از من یاد شود. "

 

 

1488545

 

 

فن دایک در ادامه می گوید: " من می خواهم در اینجا به چیزهای باورنکردنی برسم. ما یک تیم خارق العاده داریم. هیچ چیزی کم نداریم و همه ابزارهای لازم برای برنده شدن را در اختیار داریم؛ مربی که با آن هویت می گیریم، یک تیم چند با قابلیت های عالی، سبک بازی که پیروزی ها را پرورش می دهد و البته یک استادیوم با هواداران فوق العاده.

 

بله، من دوست دارم یکی از بازیکنانی باشم که بعد از بازنشستگی به آنفیلد برمی گردم. من افسانه های باشگاه را در بازی ها می بینم و احساس می کنم بخشی از یک خانواده واقعاً بزرگ هستند."

دیدگاه‌ها