کد خبر : 1677045 | 18 فروردين 1399 ساعت 18:25 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: بعضی روزها به خودم هم شک می کردم

مصدومیت های متوالی در چند فصل اخیر به کابوسی برای نیمار تبدیل شده اند.

نیمار: بعضی روزها به خودم هم شک می کردم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2017 بود که در انتقالی جنجالی بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و گران ترین فوتبالیبست دنیا لقب گرفت اما از ان زمان او دیگر نتوانسته به بهترین فرم خودش برگردد و در این قضیه مصدومیت ها نیز نقش مهمی ایفا کرده اند.

 

 

1485212

 

 

ستاره برزیلی در دو فصل گذشته و در حساس ترین مقطع به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش به دور مانده و پی اس جی هم از غیبت او در لیگ قهرمانان ضربه فراوانی دید.

او کوپا آمه ریکای 2019 را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد هرچند در نهایت برزیل بدون او عنوان قهرمانی را کسب کرد. مصدومیت های متوالی نیمار باعث شده تا او حتی خودش به توانایی هایش تردید کند.

نیمار در این رابطه گفت:« بدترین اتفاق برای یک بازیکن حرفه ای مصدومیت است. از این موضوع در دو فصل اخیر خیلی آسیب دیدم. گاهی اوقات خودم را زیر سوال می بردم.»

 

 

1474255

 

 

تنها این مصدومیت ها روی بازیکن پاری سن ژرمن تاثیر نگذاشته است. او از مرگ کوبی برایانت که به دلیل سقوط هلی کوپتر جانش را از دست داد به شدت ناراحت شده بود. نیمار در این رابطه گفت:« مرگ کوبی روی من خیلی اثر گذاشت چون زندگی های ما خیلی به هم مرتبط هستند. زمانی که با یک نفر آشنا می شوید بدون این که در نظر داشته باشید ورزشکار است یک رابطه خیلی متفاوت شکل می گیرد. رابطه ام با کوبی خیلی خاص بود. ورزش و جامعه یک فرد خیلی خاص را از دست دادند.»

دیدگاه‌ها