کد خبر : 1677049 | 18 فروردين 1399 ساعت 18:55 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

سکرتاریو:

کاپلو بدترین مربی دوران فوتبالم بود

مدافع راست پرتغالی سابق رئال مادرید در جریان یک مصاحبه به شدت از فابیو کاپلو انتقاد کرد.

کاپلو بدترین مربی دوران فوتبالم بود

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو در دو مقطع هدایت رئال را برعهده گرفت و هر دو بار توانست این تیم را قهرمان لالیگا کند. فصل 97-1996 و فصل 07-2006. سرمربی ایتالیایی اما هر بار با قهرمان کردن این تیم، از سمت خود کنار رفت. قهرمانی دوم رئال با کاپلو بسیار دراماتیک بود و در حالی آن اتفاق رقم خورد که تا هفته ها هیچکس برای رئال شانس قهرمانی قائل نبود.

اولین مقطع حضور کاپلو هم مصادف با حضور رونالدو برزیلی در بارسا بود و آبی اناری ها با هدایت بابی رابسون، تیمی جذاب در اختیار داشتند ولی رئال با کاپلو تیمی باثبات تر نشان داد.

 

 

1489374

 

 

کارلوس سکرتاریو که سال 1996 از پورتو به رئال پیوست، نتوانست زیر نظر کاپلو به جایگاهی ثابت دست یابد و  یک سال و نیم بعد، پس از 13 بازی رئال را ترک کرد.

او هنوز هم از کاپلو دلخور است و در انتقاد از او به تریبونا اکسپرسو گفت:« کاپلو مربی ای بود که به من در رئال میدان داد ولی هرگز با من صحبت نمی کرد. هیچوقت نشد من را به کناری بکشد و جویای حالم شود یا اشتباهاتم را اصلاح کند. هرگز چیزی نگفت که باعث پیشرفتم شود. برای کاپلو به عنوان مربی احترام زیادی قائلم. او مربی بزرگی بود و افتخارات زیادی هم کسب کرد ولی به عنوان یک انسان نمی توانم برایش احترامی قائل شوم. او متکبر و خودخواه بود و بدترین مربی دوران فوتبالم.»

 

سکرتاریو ادامه داد:« کاپلو ترسو بود و رئال را ترک کرد چرا که می ترسید نتواند انتظار باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی اروپا را برآورده کند. یوپ هاینکس جانشین او شد و رئال توانست فاتح لیگ قهرمانان شود؛ هرچند من در نیم فصل به دلیل عملکردم مجبور به ترک رئال شدم.»

 

 

1262184

دیدگاه‌ها