کد خبر : 1677050 | 18 فروردين 1399 ساعت 19:10 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق تلخ برای سرمربی سیتی

شوک به گواردیولا؛ مادر پپ قربانی کرونا شد

مادر پپ گواردیولا در ۸۲ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد.

شوک به گواردیولا؛ مادر پپ قربانی کرونا شد

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا به بزرگ ترین مشکل در سرتاسر دنیا تبدیل شده و روزانه تعداد زیادی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست می دهند. از طرف دیگر هنوز زمان دقیقی در رابطه با پایان یافتن کرونا و رهایی مردم در سرتاسر جهان از آن مشخص نشده است.



دقایق پیش اما باشگاه منچسترسیتی خبر شوکه کننده ای را در رابطه با سرمربی اسپانیایی خود یعنی پپ گواردیولا اعلام کرد. این باشگاه تایید کرد که دولورس سالا کاریو، مادر پپ گواردیولا، بعد از چند روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، جان خود را در سن ۸۲ سالگی از دست داده است."



در بیانیه باشگاه منچسترسیتی پیرامون فوت مادر سرمربی خود آمده است: " خانواده منچسترسیتی بسیار اندوهگین است چرا که باید گزارش کند دولورس سالا کاریو، مادر پپ گواردیولا در شهر بارسلونا بعد از ابتلا به ویروس کرونا در سن ۸۲ سالگی جان خود را از دست داده است. همه افراد مرتبط با این باشگاه صمیمانه ترین همدردی خود را در این روز های پریشان حالی به سمت پپ گواردیولا، خانواده و دوستانش می فرستند."

 

 

1489375

 

 


از طرف دیگر باشگاه رقیب یعنی منچستریونایتد نیز در توییتی ناراحتی خود را از این اتفاق اعلام کرده است: "همه در منچستر یونایتد از شنیدن این خبر وحشتناک ناراحت هستند. ما تسلیت صمیمانه خود را به پپ و خانواده اش اعلام می کنیم. "



چند روز پیش بود که پپ گواردیولا مبلغ یک میلیون یورو را برای مقابله با ویروس کرونا به یک مرکز درمانی در ایالت کاتالونیا اختصاص داده بود. اسپانیا یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در سراسر جهان به خود اختصاص داده و تا به حال بیش از ۱۳ هزار نفر جان خود را به خاطر همین موضوع از دست داده‌اند.

 

 

 

1489385

دیدگاه‌ها