کد خبر : 1677053 | 18 فروردين 1399 ساعت 19:03 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

به مساله تمرین کردن تیم‌ها ورود نمی‌کنیم

مهدی: باشگاه‌های در خطر دنبال تعطیلی لیگ هستند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون می گوید که هنوز هیچ تصمیمی درمورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات گرفته نشده و اظهارنظرهایی که در این باره افکار و تمایلات باشگاه هایی خاص است.

مهدی: باشگاه‌های در خطر دنبال تعطیلی لیگ هستند

 

به گزارش" ورزش سه"، در حالی که رقابت های فوتبال همچون دیگر رشته های ورزشی کاملا تعطیل است اظهارنظرهای مختلفی درباره نحوه ادامه ، برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات می شود در حالی که تا امروز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. سهیل مهدی رئیس  کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ با تایید در باره  این موضوع گفت:" این موضوع خطرناکی است که برخی اظهارنظرها انجام می شود. ما نمی توانیم بگوییم چه اتفاقی می افتد چون شرایط اصلا مشخص نیست، اما بعضی باشگاه ها می گویند بازی ها را کل تعطیل کنید."


او افزود:" این حرف ها که قرار است لیگ برگزار نشود باشگاه هایی می زنند که در خطر هستند یا مشکل مالی دارند. متاسفانه در حال حاضر دچارتشدد اخبار هستیم ضمن اینکه شاید بهتر باشد وزارت ورزش و جوانان در این رابطه یک اظهار نظر رسمی بکند."


سهیل مهدی در ارتباط با اینکه گفته می شود برخی تیم ها از جمله پرسپولیس در اینروزها تمرین می کنند گفت:" ما به این مساله ورود نمی کنیم و این کار ستاد مقابله با کرونا است. حتی از ما قبلا خواسته شد که جلوی تمرین تیم ها را بگیرید اما این در حوزه مسئولیت ما نیست و نیرویش را هم نداریم که بخواهیم جلوی این این موضوع را بگیریم. رصد کردن این موضوع برای تیم هایی که در چهار لیگ هستند کار راحتی نیست."

دیدگاه‌ها