کد خبر : 1677062 | 18 فروردين 1399 ساعت 19:38 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو اودریوزولا:

روزهای درخشان من در رئال مادرید فرا می رسد

آلوارو اودریوزولا، مدافع جوان بایرن مونیخ در مورد دلایل جدایی از رئال مادرید صحبت کرد.

روزهای درخشان من در رئال مادرید فرا می رسد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق رئال مادرید امسال و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد. آلوارو اودریوزولا معتقد است مصدومیت سال گذشته امکان درخشش در ترکیب رئال مادرید را از او گرفته و در ادامه او می تواند در برنابئو روزهای درخشانی را سپری کند.

 

آلوارو اودریوزولا گفت: "بعد از مصدومیتی که در آوریل سال گذشته متحمل شدم، من دیگر همان بازیکن سابق نبودم، زیرا سه ماه را بدون تمرین گذراندم و من حتی نبوم مجاز به دویدن هم نبودم. من در بهترین شرایط نبودم تا بتوانم به سبک مورد نظرم بازی کنم. باید صادق باشم و من اعتماد زیدان را احساس می کنم، بنابراین شک ندارم که دوران درخشش من در رئال مادرید فرا می رسد.

 

1391499

 

من عملکرد خوبی داشته ام و مشکل اصلی عدم ثبات بوده است. تمام مدافعان کناری متکی به مهارتهای بدنی شان بوده و در دوران مدرن فوتبال این موضوع نمود بیشتری داشته است. این ثبات در دقایق حضور در میدان دقیقه شرایط بهتری به شما داده و اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشد تا بتوانید در بالاترین سطح عمل کنید.

 

انتقال به بایرن مونیخ؟ من اول به زیدان از این پیشنهاد گفتم، من با او زیاد صحبت کرده و به این فکر کردم که چه چیزی به سود من است. زیدان نمی خواست من رئال را ترک کنم، اما او شرایط را درک کرد و به همین دلیل باید از او تشکر کنم. من فقط می توانم از زیدان خوب بگویم. من فقط تا پایان این فصل فقط در مورد بایرن فکر می کنم. وقتی که فصل پایان یابد، من باید با مربی زیدان صحبت کنم تا بدانم نظر او در موردم چیست."

دیدگاه‌ها