کد خبر : 1677063 | 18 فروردين 1399 ساعت 19:36 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مانچینی و اظهارنظر جالب درباره‌ مهاجم جنجالی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تمجید ویژه‌ای از ماریو بالوتلی انجام داد.

روبرتو مانچینی و اظهارنظر جالب درباره‌ مهاجم جنجالی

به گزارش 'ورزش سه"، ماریو بالوتلی یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال طی سال های اخیر به حساب می آید. این بازیکن ایتالیایی همواره با ظاهر عجیب و غریب خود و البته رفتار منحصر به فردش شهرت داشته است. بالوتلی در این فصل ۱۹ بازی برای برشا انجام داده و موفق به ثبت پنج گل شده است.

 

بسیاری شانس کمی را برای حضور بالوتلی در رقابت های یورو متصور هستند اما با این وجود سرمربی تیم ملی ایتالیا اعتقاد دیگری دارد. او در این باره گفت: " ماریو به خاطر خصوصیاتی که داشته و دارد یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا به حساب می آید. با این وجود او در این فصل خیلی عملکرد ویژه‌ای در برشا نداشته است و خودش هم این موضوع را می‌داند.

 

امیدواریم ما این است که او به همان بازیکن سال ۲۰۱۲ که در یورو شرکت کرد تبدیل شود. درهای تیم ملی همیشه به روی ماریو بالوتلی باز است. "

 

 

1335907

 

 

مانچینی در ادامه پیرامون امیدواری برای قهرمانی در رقابت‌های یورو و لیگ ملت ها نیز گفت: " من از داشتن این تیم ملی بسیار خوشحال هستم حتی اگر برای مدت طولانی یکدیگر را ندیده باشیم. ما تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و هدف مان قهرمانی در مسابقات لیگ ملتها و یورو است."

دیدگاه‌ها