کد خبر : 1677064 | 18 فروردين 1399 ساعت 19:59 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گلزن تاریخ جام جهانی در راه بایرن

میروسلاو کلوزه، اسطوره فوتبال آلمان به زودی به کادر فنی بایرن مونیخ اضافه می شود.

بهترین گلزن تاریخ جام جهانی در راه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، میروسلاو کلوزه در حال حاضر اولین قدم را در آغاز دوران مربیگری برداشته و بدین ترتیب تلاش برای دستیابی به مجوز UEFA Pro، بالاترین مجوزی که یک مربی می تواند در اروپا کسب کند را آغاز کرده است. این مدرک برای فعالیت در سطح اول تا سوم فوتبال آلمان لازم بوده و میروسلاو کلوزه نیز قصد دارد آن را دریافت کند.

 

1489390

 

ستاره سابق فوتبال آلمان در حال حاضر هدایت تیم زیر 17 سال بایرن مونیخ را بر عهده داشته و با این نتایج درخشانی کسب کرده است. تیم تحت هدایت میروسلاو کلوزه در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به ماینتس صدرنشین بوده و این روند هواداران فوتبال آلمان را به ظهور یک سرمربی درجه یک دیگر امیدوار ساخته است.

 

اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد میروسلاو کلوزه برای فصل بعد به کادر فنی بایرن مونیخ اضافه شده و دستیار اول هانسی فلیک خواهد شد. هانسی فلیک چند روز قبل قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با بایرن مونیخ تمدید کرد و بدین ترتیب این سرمربی باتجربه تا سال 2023 هدایت باواریایی ها را بر عهده خواهد داشت. با اضافه شدن میروسلاو کلوزه، او طی این سالها می تواند به عنوان دستیار زیر نظر هانسی فلیک فعالیت کند و احتمال دارد در صورت جدایی این سرمربی، در سال های آتی نام میروسلاو کلوزه به عنوان گزینه اول هدایت بایرن مونیخ مطرح شود.

دیدگاه‌ها