کد خبر : 1677065 | 18 فروردين 1399 ساعت 20:00 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

حتما به توصیه های مدیرعامل بادران توجه می کنم؛

ربیعی: درخواست اصلی من؟ لیگ را ادامه بدهید

سرمربی مس رفسنجان صدرنشین فعلی رقابت های لیگ یک اصرار بر ادامه برگزاری مسابقات دارد.

ربیعی: درخواست اصلی من؟ لیگ را ادامه بدهید

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان با شگفتی سازی توانسته در پایان هفته 26 ام رقابت های لیگ یک 53 امتیازی شود و با توجه به فاصله 7 امتیازی با تیم دوم جدول که مس کرمان با 47 امتیاز است، شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.


در این فرصت که رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت معلق درآمده با محمد ربیعی سرمربی جوان مس رفسنجان که توانسته تیمش را صدرنشین مسابقات کند، هم صحبت شدیم.
ربیعی در پاسخ به این سوال که این روزهای عجیب را چطور سپری می کند، اینطور واکنش نشان داد:« مثل تمام مردم ایران در قرنطینه هستیم و سعی می کنیم موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.»


او در مورد شرایط تیمش توضیح داد:« ما از تاریخ 14 اسفندماه تمرینات ما تعطیل بوده است. در تاریخ های 21 ام و 22 ام هم دو جلسه تمرین کردیم و باز گفتند که مسابقات تا اطلاع ثانوی تعطیل است. تا این لحظه هم تمرینات ما تعطیل بوده است و بازیکنان نزدیک به یکماه است که تمرینات گروهی نداشته اند.»


ربیعی در رابطه با اینکه بازیکنانش را چطور در این روزها چطور زیر نظر دارد، توضیح داد: « ما هم مانند سایر باشگاه ها تمریناتی انفرادی را در اختیار بازیکنان قرار داده ایم تا کارشان را دنبال کنند. البته این کار بسیار سختی است و منتظریم تا این شرایط برطرف شود تا دوباره کارمان را شروع کنیم.»


سوال بعدی ما از سرمربی مس رفسنجان در این رابطه بود که نظر او بر ادامه مسابقات است یا لغو لیگ که او در پاسخ به این سوال تاکید کرد و گفت: « قطعا علاقمند هستیم که مسابقات ادامه پیدا کند. وقتی مسابقات لغو شد، ما شرایط بسیار بهتری نسبت به تمام اوقات فصل داشتیم و در 12 مسابقه آخرمان نتایج بهتری گرفته بودیم و تیم ما در مسیر خوبی قرار داشت و به سختی وارد این مسیر شده بودیم. ای کاش این بیماری منحوس از راه نرسیده بود و الان در روزهای پایانی مسابقات بودیم. »


ربیعی دوباره بر ادامه مسابقات تاکید کرد و گفت: « بیشترین درخواستم این است که بازی ها در هر حالتی برگزار شوند تا حقی از تیمی ضایع نشود. اگر هم بخواهند بازی ها را لغو کنند، بهترین کار این است که حق تیمی خورده نشود و عدالت رعایت شود. درخواست خود من اما این است که بازی ها برگزار شود تا حق به حق دار برسد.»


فریدون قربانیان مدیرعامل باشگاه بادران در مصاحبه ای گفته با شناختی که از محمد ربیعی دارم، او در هفته های انتهایی خودش تیمش را نابود می کند و به همین موضوع استناد کرده تا مس رفسنجان که صدرنشین فعلی است، به عنوان قهرمان لیگ معرفی نشود. ربیعی با خنده و خونسرد به این حرف ها واکنش نشان داد و بیان کرد:« همیشه در رابطه با فوتبال حرف برای گفتن زیاد است ولی الان دوست داریم تمام تمرکزمان روی کارمان باشد. الان هم از نکته ای که گفته اند و توصیه ای که داشته اند، تشکر می کنیم و به چشم نقد می بینیم و سعی می کنیم از تجربیات گذشته استفاده کنیم تا در آینده به موفقیت برسیم. پاسخی ندارم. الان صلاح نیست حرف بیشتری زده شود و بهتر است بماند برای بعد.»


او اینطور حرف هایش را پایان داد: « امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود و تمام دنیا در صلح و آرامش کنار هم زندگی کنند.»

دیدگاه‌ها