کد خبر : 1677069 | 18 فروردين 1399 ساعت 20:23 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیتا بالده:

اگر رئیس بارسا بودم، همین فردا نیمار را جذب می کردم

کیتا بالده، بازیکن سنگالی موناکو، معتقد است که بارسلونا باید هر طور که شده نیمار را جذب کند.

اگر رئیس بارسا بودم، همین فردا نیمار را جذب می کردم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از گذراندن چند فصل فوق العاده در بارسلونا نهایتاً در سال ۲۰۱۷ تصمیم به ترک این تیم گرفت و با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاری‌سن‌ژرمن در تا به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تا اینجا تبدیل شود.

 

فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اما نتوانسته روزهای خیلی خوبی را در این تیم فرانسوی سپری کند. مصدومیت های متوالی نیمار و حواشی او در psg باعث شده که این بازیکن نتواند عملکرد مورد انتظار را در تیم پاریسی به نمایش بگذارد. از طرف دیگر نیمار در تابستان گذشته تا آستانه بازگشت به بارسا نیز پیشرفت اما نهایتاً در پاری‌سن‌ژرمن ماندگار شد؛ موضوعی که البته باعث شد رابطه نیمار و هواداران پاریسی تیره و تار شود.

 

 

1488872

 

 

با وجود عدم انتقال نیمار به بارسلونا در تابستان گذشته اما هنوز هم گفته می شود که به احتمال فراوان این فوق ستاره برزیلی در تابستان پیش رو بالاخره به نوکمپ بازخواهد گشت. مهاجم سنگالی موناکو اما می گوید که بارسلونا نباید در خرید نیمار درنگ کند. کیتا بالده گفت: " نیمار هنگام در اختیار داشتن توپ بازیکن بی نظیری است. او می‌تواند برای هر تیمی بازی کند. اگر من رئیس بارسلونا بودم و البته اگر می توانستم همین فردا با نیمار قرارداد امضا می کردم."

دیدگاه‌ها