کد خبر : 1677079 | 18 فروردين 1399 ساعت 21:45 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرو تونالی:

به خاطر موهایم با پیرلو مقایسه می شوم!

ساندرو تونالی، هافبک برشا، می‌گوید که در مقطع کنونی به آینده‌اش و جدایی از این تیم فکر نمی‌کند.

به خاطر موهایم با پیرلو مقایسه می شوم!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک میانی برشا که در ماه می ۲۰ ساله شد، یکی از استعدادهای برتر فوتبال اروپا به حساب می‌آید و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از جمله رئال مادرید، پاری سن ژرمن، یوونتوس و لیورپول خواهان جذب او هستند.

 

سال گذشته ، ماسیمو سلینو، مالک باشگاه برشا اعلام کرد که تنها در ازای مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو حاضر به فروش تونالی خواهد بود. با این وجود خود این بازیکن فعلاً علاقه‌ای به صحبت درباره آینده ندارد. او گفت: " من به جدایی فکر نمی‌کنم و در حال حاضر به این موضوع اهمیت نمی‌دهم. این را به خاطر گمراه کردن بقیه نمی گویم بلکه می‌خواهم فصل جاری را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

 

 

1489404

 

 

سلینیو می گوید که حتی من را با ۳۰۰ میلیون یورو هم نمی فروشد؟ خوب رئیس علاقه زیادی به من دارد و من هم او را بسیار دوست دارم. او همواره به من توصیه های بسیار مهمی می کند. با این وجود همیشه بی سر و صدا و آرام هستم چرا که این یکی از ویژگی‌های من است. "

 

بسیاری تونالی را با اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی آندره آ پیرلو مقایسه می‌کنند. او در واکنش به این موضوع نیز گفت: " شاید به خاطر موهایم است. این مقایسه من را آزار نمی دهد اما با این حال فکر می‌کنم که برایم مناسب نیست. داشتن شباهت یک چیز است اما در زمین مسابقه نقش ما کاملاً متفاوت است. توانایی های پیرلو دیوانه کننده بود. من نمی دانم چه کسی خواهد توانست به سطح او دست پیدا کند."

 

 

1252273

 

 

در حالی که گفته می شود یوونتوس به جذب تونالی بسیار نزدیک است اما خود این بازیکن یک طرفدار پروپاقرص میلان به حساب می‌آید. او در پایان گفت: " بله جنارو گتوزو الگوی من بود اما در حال حاضر بیش از هر کس دیگری لوکا مودریچ روی من تاثیر می گذارد."

دیدگاه‌ها