کد خبر : 1677086 | 18 فروردين 1399 ساعت 22:45 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر بیخیال لیگ برتری ها نمی شود!

اولیویه ژیرو و یان فرتونگن، دو بازیکن باتجربه شاغل در لیگ برتر مورد توجه اینتر قرار گرفته اند.

اینتر بیخیال لیگ برتری ها نمی شود!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود آنتونیو کونته به رختکن اینتر، این تیم علاقه زیادی به جذب بازیکن از لیگ برتر نشان داده و تا به حال بازیکنانی چونن روملو لوکاکو، الکسیس سانچس، اشلی یانگ و کریستن اریکسن از فوتبال جزیره راهی سری آ شده اند، اما به نظر می رسد این روند ادامه دارد.

 

1468312

 

نشریه دیلی میل مدعی شد نراتزوری به دنبال خرید دو بازیکن دیگر از لیگ برتر است. اولی یان فرتونگن، مدافع بلژیکی و 32 ساله تاتنهام بوده که قراردادش در فصل تابستان با اسپرز به پایان می رسد و به نظر می رسد جدایی او بعد از هشت فصل قطعی باشد. آنتونیو کونته علاقه ای به حفظ دیگو گودین، مدافع مسن اوروگوئه ای نشان نداده و اینتر قصد دارد برای خرید یان فرتونگن در تابستان امسال اقدام کند.

 

اما دیگر گزینه اینتر از لیگ برتر، اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی است. اینتر در فصل نقل و انتقالات زمستانی با این بازیکن توافق کرده و تا آستانه خرید او نیز پیش رفت، اما عدم توفیق چلسی در جذب بازیکن جانشین در نهایت باعث شد انتقال او به ایتالیا منتفی شود. اما کونته دوباره درخواست جذب این مهاجم سرزن را در تابستان امسال به مدیران تیمش نداده و به نظر می رسد این بار دیگر مانعی برای حضور اولیویه ژیرو در ترکیب اینتر وجود نداشته است.

دیدگاه‌ها