کد خبر : 1677092 | 18 فروردين 1399 ساعت 23:27 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو فورلان:

والورده، سرخیو راموس رئال مادرید خواهد شد

دیگو فورلان، ستاره سابق فوتبال اروگوئه به تمجید از عملکرد هموطنش در رئال مادرید پرداخت.

والورده، سرخیو راموس رئال مادرید خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های درخشان فده والورده در فصل جاری باعث محبوبیت روزافزون او در بین هواداران رئال مادرید شده و بسیاری معتقدند او می تواند تا سالهای سال خط میانی این تیم را بیمه کند. دیگو فورلان مدعی شد از درخشش والورده شوکه نشده و او می تواند سرخیو راموس رئال مادرید در خط میانی باشد.

 

1469747

 

دیگو فورلان گفت: "فده والورده ویژگی های مناسبی برای حفظ این روند رو به رشد دارد. والورده پسری حرفه ای و خوب است. من از دیدن این عملکرد از سوی والورده شگفت زده نشدم، زیرا این کیفیت وجود داشت. والورده در حال بدست آوردن اعتماد به نفس، طی کردن دوره بلوغ و تجربه بوده و بازیکنی است که رئال هواداران مادرید سالها از حضورش لذت خواهند برد.

 

من ریسک کرده و می گویم والورده می تواند در میانه میدان عملکردی همانند سرخیو راموس در خط دفاعی رئال مادرید ارائه دهد. والورده امروز به بلوغ در زندگی رسیده و می داند کجا قرار دارد. این به او کمک زیادی می کند. اعتماد به نفس، بلوغ، دانستن شرایط و اینکه از والورده او در باشگاه بسیار قدردانی می شود."

 

دیگو فورلان که روزی شماره 9 اتلتیکومادرید بود در مورد عملکرد آلوارو موراتا گفت: "موراتا ثابت کرد که در هر تیمی که در آن حضور داشته باشد، بازیکنی مسئولیت پذیر است. هر بازیکنی متفاوت بوده، او در آنفیلد یک گل مهم را به ثمر رساند."

دیدگاه‌ها