کد خبر : 1677137 | 19 فروردين 1399 ساعت 10:32 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

میرزازاده:

تمریناتم را با انگیزه و بصورت انفرادی پیگیری می‌کنم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم گفت: در حالی که اردوهای تیم های ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود، اما با پیگیری تمرینات، آمادگی خود را حفظ کرده ام.

تمریناتم را با انگیزه و بصورت انفرادی پیگیری می‌کنم

به گزارش "ورزش سهگ و به نقل از مهر، امین میرزازاده با بیان این مطلب افزود: پس از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا، به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم های ملی لغو شد و ما نیز به صورت انفرادی در شهرهای خود تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه با برنامه ای که از طرف کادر فنی در فضای مجازی دریافت می کنیم تمرینات خود را ادامه می دهیم و در حال حاضر آمادگی خود را حفظ کرده ام.

 

دارنده مدال طلای آسیا در مورد تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: اول باید از کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و توانستم بعنوان نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور هند به میدان بروم. بسیار با انگیزه هستم و تمام تلاش خود را می کنم که زیر نظر کادر فنی تیم ملی و با صلاحدید آنها در مدت زمان باقی مانده تا المپیک به تجربیات و آمادگی فنی و جسمانی ام اضافه کنم.

 

دارنده مدال طلای جوانان جهان در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: هم اکنون در شهر گتوند با رعایت تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با مربی سازنده ام تمریناتم را ادامه می دهم، خدا را شکر مردم شهر هم مسئله را جدی گرفته اند و رعایت می کنند. با تمامی مشکلاتی که وجود دارد از همه مردم می خواهم که در صورتی که کار ضروری ندارند در خانه بمانند تا کم کم از شر این ویروس خطرناک و کشنده خلاص شویم.

دیدگاه‌ها