کد خبر : 1677144 | 19 فروردين 1399 ساعت 11:09 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می‌ریزد

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه اگر لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می‌ریزد، گفت: امیدوارم بعد از ریشه‌کن شدن کرونا، مسابقات ادامه پیدا کند.

ابراهیمی: لیگ تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می‌ریزد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین ابراهیمی در ارتباط با تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این برای اولین بار است که دنیا با چنین وضعیت سختی مواجه شده و تقریبا همه‌چیر تعطیل است. فوتبال هم حرفه ما است و طبیعتا دوری از مسابقه و تمرین گروهی برای بازیکنان بسیار سخت است ولی به هر حال چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم. مطمئنا این وقفه در افت فنی بازیکنان و تیم‌ها تاثیرگذار است ولی راهی جز تعطیلی مسابقات باقی نمانده بود.
 

وی با اشاره به اظهارنظرهای متفاوتی که در خصوص تعطیلی قطعی لیگ برتر مطرح شده است، گفت: مسابقات باید بعد از ریشه‌کن شدن این بیماری از سر گرفته شود تا تیم ها ضرر نکنند و نتیجه زحمات‌شان را ببینند. به هر حال هر تیمی هدف خاص خودش را دارد و امیدوارم این بیماری هر چه زودتر از بین برود تا شاهد ادامه بازی‌ها باشیم. خیلی از تیم‌ها برای قهرمانی، فرار از سقوط یا کسب سهمیه می‌جنگند و اگر لیگ  تعطیل شود، خیلی چیزها به هم می‌ریزد. 

 

ابراهیمی که اصالتی گیلانی دارد، خاطرنشان کرد: رشت در یک ماه گذشته شرایط سختی داشت و متاسفانه خیلی‌ها عزیزان‌شان را از دست دادند. باید از تلاش و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران تشکر کنم که به صورت شبانه‌روزی برای بهبود بیماران زحمت می‌کشند.

دیدگاه‌ها