کد خبر : 1677188 | 19 فروردين 1399 ساعت 14:04 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوستانم می گفتند چه چیزی بین شما وجود دارد؟

عبدالله کرمی: آن گزارشگر بوشهری را نمی شناختم

مدافع سابق شاهین بوشهر و فولاد خوزستان به بیان خاطره ای جالب از گزارشگر بوشهری پرداخت.

عبدالله کرمی: آن گزارشگر بوشهری را نمی شناختم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله کرمی مدافع باتجربه فوتبال که به جومونگ مشهور بود، روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش هایش را برای همیشه آویخت. نکته قابل توجه درباره عبدالله کرمی که هروقت نامش می آید در یاد فوتبالدوستان زنده می شود، گزارش جالب گزارشگر بوشهر در جریان دیدار شاهین و مس کرمان است.


در آن مسابقه وقتی عبدالله کرمی در میانه میدان صاحب توپ شد شاهین بهرام نژاد گزارشگر مرکز بوشهر گفت: «عبدالله بزن اون شوت های معروفت رو». کرمی ضربه اش را از پشت محوطه جریمه زد و توپ وارد دروازه شد تا گزارشگر اینطور ادامه دهد: «خیلی ممنون که به حرف ما گوش کردی عبدالله!».


این قسمت از گزارش بازی مذکور در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت و حالا که کرمی از فوتبال خداحافظی کرده بار دیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

 

1261659


مدافع سابق شاهین بوشهر اما در یک لایو اینستاگرامی روز گذشته درباره این صحنه صحبت کرد و گفت: «من دو روز بعد از بازی شاهین بوشهر و مس کرمان فهمیدم چنین اتفاقی افتاده و همه به من زنگ می‌زدند و می‌گفتند چه چیزی بین شما و آقای گزارشگر بود؟( باخنده) من تا قبل از گل حتی او را نمی‌شناختم و سعادت دیدنش را نداشتم. این گزارش آقای بهرام نژاد خاطره ساز شد.»


کرمی درباره برنامه هایش برای آینده فوتبال تاکید کرد: « فعلا می‌خواهم یک سال خارج از تمام حواشی فوتبالی استراحت کنم و بعد از این یک سال برای آینده تصمیم بگیرم.»

دیدگاه‌ها