کد خبر : 1677201 | 19 فروردين 1399 ساعت 14:45 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرنوشت ساز برای آینده فوتبال هلند

امرزو قرار است در مورد ادامه یا نیمه تمام ماندن لیگ فوتبال هلند تصمیم گیری شود.

جلسه سرنوشت ساز برای آینده فوتبال هلند

به گزارش "ورزش سه"، هلند ممکن است امروز پس از بلژیک به دومین کشوری تبدیل شود که حکم به نیمه تمام ماندن لیگ فوتبال خود می دهد. هفته گذشته سوپرلیگ بلژیک نیمه تمام ماند و تیم بروژ به عنوان قهرمان معرفی شد هرچند این تصمیم باید به تایید مجمع عمومی هم برسد.

امروز قرار است در جلسه ای بین اتحادیه بازیکنان و فدراسیون فوتبال هلند، در مورد نیمه تمام ماندن لیگ اردویژه تصمیم گیری شود.

 

 

1489557

 

 

اتحادیه بازیکنان و به خصوص باشگاه های بزرگی چون آژاکس، آلکمار و پی اس وی موافق نیمه تمام ماندن لیگ هستند ولی فدراسیون در مقابل این تصمیم پافشاری می کند.

اعلام نظر یوفا که به تمامی اعضای خود حکم کرده است که لیگ ها هر طور شده حتی در تابستان باید به اتمام برسند، باعث شده تا فدراسیون فوتبال هلند تمایلی برای نیمه تمام ماندن لیگ نشان ندهد. یوفا تهدید کرده است که هر کشوری لیگش را نیمه تمام بگذارد، از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا کنار گذاشته خواهد شد.

هنوز هشت هفته تا پایان لیگ هلند باقیمانده و آژاکس و آلکمار به طور مشترک در صدر قرار دارد. نکته مهم اینجاست که نیمه تمام ماندن لیگ، به تیم های هلندی ضرر اقتصادی چندانی وارد نخواهد کرد چرا که شبکه فاکس هلند، تمامی حق پخش بازی ها را پیش از این به تیم ها پرداخت کرده است.

 

دیدگاه‌ها