کد خبر : 1677233 | 19 فروردين 1399 ساعت 17:58 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس پرز:

بارسلونا برایم تمام شد؛ دیگر به آن فکر نمی کنم

ستاره جوان سابق بارسا می گوید فقط و فقط به موفقیت با پیراهن رم فکر می کند.

بارسلونا برایم تمام شد؛ دیگر به آن فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های پیاپی بازیکنان بارسلونا در ابتدای فصل باعث شد که کارلس پرز در چند بازی این تیم به میدان برود و اتفاقاً توانست عملکرد خوبی را ارائه دهد. با این وجود باشگاه بارسا تصمیم به فروش این بازیکن گرفت و نهایتاً پرز در زمستان با قراردادی قرضی با بند خرید به ارزش 13 میلیون یورو به رم پیوست. این قرارداد چندی پیش از سوی رمی ها دائمی شد.

 

 

1489631

 

 

کارلس پرز دیگر دوست ندارد به بارسلونا فکر کند. ستاره محصول آکادمی بارسلونا در مصاحبه با مارکا گفت:« بارسا به گذشته من تعلق دارد و دیگر تمایلی برای فکر کردن به آن ندارم. بارسا برای من تمام شد.

واقعیت این است که اصلا دلیل باشگاه برای فروشم را متوجه نشدم ولی در نهایت به آن احترام گذاشتم. 4 سال با رم قرارداد دارم و تنها تمرکز و توجه من روی موفقیت با پیراهن این باشگاه است.»

 

 

1489631

 

 

پرز ادامه داد:« خیلی وقت ها از اهمیت لاماسیا صحبت می شود ولی در عمل سران بارسا ثابت کرده اند که دوست دارند مبالغ هنگفت برای جذب بازیکن جدید هزینه کنند تا اینکه بخواهند روی بازیکنان آکادمی صبور باشند. در هر صورت همیشه مدیون بارسا خواهم بود ولی دیگر به این باشگاه فکر نمی کنم.»

 

فرق رم و بارسلون:« اهمیت فوتبال در بارسلون بسیار بالاست ولی مردم شهر رم را شیفته تر به فوتبال دیده ام. اینجا رقابت و حساسیت عجیبی بین رم و لاتزیو وجود دارد.»

 

دیدگاه‌ها